ضعف عملکرد ادارات باعث بدبینی مردم می شود
کد خبر: 4075975
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶

ضعف عملکرد ادارات باعث بدبینی مردم می شود

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی بر ضرورت توجه ادارات به مسئله امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: دستگاههای اجرایی پیشانی نظام هستند و ضعف در عملکرد ادارات باعث بدبینی مردم می شود.

حجت الاسلام نستوهی، دبیر ستاد امربه معرف آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر استان، حجت‌الاسلام محمدحسن نستوهی، دبیر ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر آذربایجان شرقی، امروز، 13 مردادماه، در گردهمایی دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های اجرایی استان، بر ضرورت توجه ادارات به مسئله امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: دستگاههای اجرایی پیشانی نظام هستند و ضعف در عملکرد ادارات باعث بدبینی مردم می شود.

وی با تشریح وظایف شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات، احصاء معروفات و منکرات را در دستگاههای اجرایی خواستار شد و توجه به قانون را به عنوان معروف برشمرد و به توجه ویژه کارکنان نسبت به آن اشاره کرد.

ستوهی، افزود: بر همه مدیران واجب است تا قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر را مطالعه و با آن آشنا شوند، دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر نیز باید نسبت به این قانون از آگاهی لازم برخوردار بوده و بر رعایت و اجرای آن اقدام نمایند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی با اشاره به اولویت‌های فعلی ستاد مبنی بر آموزش امر به معروف و نهی از منکر صحیح به آمرین و ناهیان و حمایت حقوقی و قضایی از آمران به معروف و ناهیان از منکر است به ماده ۹ قانون حمایت تاکید کرده و گفت: هر جا آمر به معروف مورد غضب مدیری واقع شد ستاد امر به معروف و نهی از منکر آن را مصداق منکر دانسته و از آمربه معروف و ناهی از منکر با تمام توان دفاع خواهد کرد.

در پایان این گردهمایی از دبیران ۳ دستگاه برتر که عملکرد مناسبی در زمینه احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه داشتند توسط دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام
captcha