حضرت ابوالفضل(ع) چهره پلید دشمنان امام حسین(ع) را افشا کرد
کد خبر: 4076582
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳

حضرت ابوالفضل(ع) چهره پلید دشمنان امام حسین(ع) را افشا کرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قم گفت: دشمنان امام حسین(ع) با دریغ کردن آب از این امام معصوم و خانواده و یاران ایشان چهره پلید خود را نمایان نکردند؛ این نمایان شدن از رساندن آب به خیمه‌ها هم مهم‌تر بود، توسط حضرت ابوالفضل(ع) انجام گرفت.

آیت الله سعیدی تولیت حرم بانوی کرامتبه گزارش ایکنا از قم، آیت‌الله محمد سعیدی، تولیت حرم بانوی کرامت ضمن حضور در مراسم عزاداری تاسوعای حسینی هیئت خادم الرضا(ع) که شب گذشته 15 مردادماه در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور گسترده جوانان در این هیئت مذهبی به بیان آثار تربیتی این محافل به‌ویژه بر روی جوانان پرداخت و گفت: از برکات حضور در این مجالس، تحول است، تحول یک واقعیتی است که در مردم به‌ویژه در جوانان عزیز اتفاق می‌افتد و ریشه آن در کربلا و مراسم عاشورا است.

وی ادامه داد: حضرت قمر بنی هاشم(ع) قادر بود جنگ نمایانی داشته باشد؛ اما کاری که این بزرگوار به هدایت امام حسین(ع) برای آوردن آب انجام داد، درست است که آب به خیمه‌ها نرسید، اما موجب افشای چهره دشمنان امام شد.
 
امام جمعه قم افزود: دشمنان امام حسین(ع) با دریغ کردن آب از این امام معصوم و خانواده و یاران ایشان چهره پلید خود را نمایان کردند؛ این نمایان شدن که از رساندن آب به خیمه‌ها هم مهم‌تر بود، توسط حضرت ابوالفضل(ع) انجام گرفت.
 
تولیت آستان مقدسه کریمه حضرت فاطمه معصومه(س) در پایان با قدردانی از حضور جوانان در هیئت خادم الرضا(ع) و نقش این هیئت در رشد دینی و معنوی جامعه، یادآور شد: امیدواریم تحول درونی معنوی با درس گرفتن از رشادت‌های حضرت ابوالفضل(ع) در مقابله با دشمنان اسلام در جوانان ما اتفاق بیفتد و از مجالس حسینی بهره‌های کافی را جهت رشد دینی و معنوی خود ببرند.
انتهای پیام
captcha