اعزام 5 گروه جهادی دانشجویی به مناطق محروم البرز
کد خبر: 4077257
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶

اعزام 5 گروه جهادی دانشجویی به مناطق محروم البرز

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت: همزمان با آغاز ماه محرم پنج گروه جهادی از دانشجویان به مناطق محروم این استان اعزام شدند.

گروه جهادی دانشجویی

جعفر فلاح‌نژاد، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از اعزام پنج گروه جهادی دانشجویی به مناطق محروم استان خبر داد و گفت: این اعزام‌ها از ابتدای ماه محرم آغاز شده است و تا پایان محرم ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی با برنامه‌هایی از جمله خدمات پزشکی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی به مناطق مختلف اعزام شدند، بیان کرد: هر گروه حداقل 15 نفر و حدود 75 نفر از دانشجویان در این برنامه حضور دارند.

این مسئول با تأکید بر اینکه اغلب گروه‌های جهادی در طول سال فعال هستند و در عرصه‌های مختلف به محرومان خدمت‌رسانی می‌کنند، گفت: علاوه بر این پنج گروه، سه گروه 20 نفره نیز به‌زودی به مناطق محروم استان اعزام می‌شوند.

فلاح‌نژاد با بیان اینکه گروه‌های جهادی هرجا که کشور نیاز داشته باشد پای کار هستند، یادآور شد: آنها در هر صحنه‌ای که نیاز باشد حضور فعال دارند، همین نگرش است که کشور را بیمه کرده است، چنانکه در دولت‌های مختلف خیل عظیم جوانان بسیجی و جهادگر پای کار آمده و برای پرکردن خلأها تلاش کرده‌اند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سپاه امام حسن مجتبی(ع) در پایان بسیج را حلقه وصل مردم و نظام دانست و گفت: گروه‌های جهادی هرجا رفته‌اند به دنبال رفع محرومیت بوده‌اند و در روستاها و مناطق محروم کارهای زیادی انجام داده‌اند.

انتهای پیام
captcha