جامعه قرآنی فارس درگذشت حجت‌الاسلام شهیدی‌پور را تسلیت گفتند
کد خبر: 4078323
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷

جامعه قرآنی فارس درگذشت حجت‌الاسلام شهیدی‌پور را تسلیت گفتند

جامعه قرآنی فارس طی پیامی درگذشت خادم‌القرآن حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا شهیدی‌پور، حافظ قرآن، پژوهشگر، مؤلف و داور مسابقات بین‌المللی قرآن را تسلیت گفتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا شهیدی‌پور، داور مسابقات قرآنبه گزارش ایکنا از فارس، در پی درگذشت مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا شهیدی‌پور، حافظ قرآن، پژوهشگر، مؤلف و داور مسابقات بین‌المللی قرآن، جامعه قرآنی فارس پیام تسلیتی صادر کردند.

در این پیام آمده است:

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین(ع)

انا لله ‌و انا الیه راجعون

با کمال تاسف ارتحال عالم گرانقدر و استاد برجسته قرآنی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا شهیدی را که عمر پربرکت خود را در مسیر فراگیری حفظ و مفاهیم قرآنی و خدمت به قران واهل بیت علیهم‌السلام گذراند، خدمت حضرت ولیعصر عجل‌الله تسلیت عرض می‌کنم.

 آن مرحوم در طول عمر با برکتش شاگردان قرآنی زیادی تربیت کرد و همچنین پایه‌گذار امور قرآنی متعدد بعداز انقلاب شکوهمند اسلامی بود. 

برحسب وظیفه و به منظور تجلیل از آن مقام شاخص روحانی، این فقدان را به جامعه حوزوی و قرآنی کشور، همچنین اساتید، شاگردان، دوستان و خانواده مکرم ایشان تسلیت می‌گوییم و برای ایشان رضوان و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر از خدای متعال خواستاریم.

انتهای پیام
captcha