تکریم یاد سردار بی‌سر توسط قرآنیان شیراز
کد خبر: 4078578
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷

تکریم یاد سردار بی‌سر توسط قرآنیان شیراز

پنجاه و چهارمین کرسی تلاوت «ضیافت قرآنی در چهارشنبه شب‌های رضوی» توسط قرآنیان شیراز به یاد شهید عبدالله اسکندری و شهدای خان طومان در شیراز برگزار خواهد شد.

پنجاه و چهارمین کرسی تلاوت «ضیافت قرآنی در چهارشنبه شب‌های رضوی»به گزارش ایکنا از فارس، جمعی از قرآنیان شیراز تکریم یاد سردار بی‌سر مدافع حرم، شهید عبدالله اسکندری و شهدای خان طومان را در قالب برپایی محفل انس با قرآن برگزار خواهند کرد.

در همین راستا پنجاه و چهارمین کرسی تلاوت و محفل حضوری «ضیافت قرآنی در چهارشنبه شب‌های رضوی» توسط قرآنیان فارس به یاد شهید عبدالله اسکندری در شیراز برگزار خواهد شد.

این محفل نورانی چهارشنبه، 26 مردادماه جاری در مسجد و حسینیه الزهرا(س) شیراز واقع در زیرگذر صنایع، بلوار امام خمینی(ره)، کمربندی معالی آباد به طرف حسینی‌الهاشمی، شهرک شهید باهنر، مسجد و سنگر شهید عبدالله اسکندری برپا خواهد شد.

در این محفل نورانی، استاد محمدعلی ذاکری، پیشکسوت قرآنی استان فارس و همچنین هادی افخمی، قاری جوان و برجسته استان فارس به تلاوت آیات وحی خواهد پرداخت و استاد محمد نعمتی، هنرمند پیشکسوت قرآنی استان فارس هم به سخنرانی می‌پردازد.

انتهای پیام
captcha