برگزاری کارگاه مهارت‌های کلامی از سوی مؤسسه حافظان نور کوثر + عکس
کد خبر: 4080095
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸

برگزاری کارگاه مهارت‌های کلامی از سوی مؤسسه حافظان نور کوثر + عکس

مدیرعامل مؤسسه حافظان نور کوثر استان آذربایجان غربی از برگزاری کارگاه مهارت‌های کلامی و ارتباطی در راستای رفع آسیب‌های اجتماعی به‌همت این مؤسسه خبر داد.

کارگاه مهارت‌‌های کلامیامینه محمدی، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت حافظان نور کوثر استان آذربایجان غربی در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری کارگاه مهارت‌های کلامی و ارتباطی در راستای رفع آسیب‌های اجتماعی به‌همت این مؤسسه با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد.

وی افزود: بخشی از این کارگاه که در شهرستان خوی برگزار شد به اجرای تئاتر مرتبط با مفاهیم ارتباطی اختصاص داشت، در ادامه قاسمی، مدرس دانشگاه آزاد اسلامی در رشته روانشناسی نیز درباره مهارت‌های کلامی و ارتباطی، صحبت کرد و به مطالبی مانند راهکارهای افزایش محبت در خانواده و شیوه‌هایی برای اینکه فرزندان راحت‌تر حرف‌هایشان را به والدین بگویند اشاره کرد.

محمدی اظهار کرد: در این کارگاه بر ابراز عشق و علاقه به فرزندان تأکید بسیاری شد و اینکه با بوسیدن آن‌ها نیاز به محبت بیرون از آن‌ها رفع می‌شود. همچنین درباره اینکه محیط خانه چگونه باید از سوی مادران آماده شود مطالب و نکاتی بیان شد.

مدیرعامل مؤسسه قرآنی حافظان نور کوثر گفت: این کارگاه در سالن کانون فرهنگی پرورشی فکری شهرستان خوی با حضور 180 نفر از خانواده‌های عضو کانون‌ برگزار شد.

یادآور می‌شود، این مؤسسه در ارومیه، اول شیخ‌تپه، جنب مسجد نرگس خاتون واقع شده است.

انتهای پیام
captcha