تسلیت دستیار استاندار فارس به مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی
کد خبر: 4080580
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶

تسلیت دستیار استاندار فارس به مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی

دستیار استاندار فارس در امور قرآنی طی پیامی شهادت محمد اسلامی، فرزند حسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی این استان را تسلیت گفت.

عطاءالله امیدواری، دستیار استاندار فارس در امور قرآنیبه گزارش ایکنا از فارس، درپی به شهادت رسیدن محمد اسلامی فرزند حسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی فارس در حین عملیات امنیتی، عطاءالله امیدواری، دستیار استاندار فارس در امور قرآنی پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

برادر گرامی

جناب آقای اسلامی

مدیر عامل محترم اتحادیه مؤسسات قرآنی استان فارس

شهادت، افتخاری بس عظیم است که تنها و تنها نصیب بندگان خاص خداوند می‌شود و افتخار دفاع از امنیت، توفیق مضاعفی خواهد بود برای شهیدان این مرز و بوم که خالصانه گام در صیانت از امنیت و آسایش میهن نهاده‌اند.

بر خود لازم می‌دانم شهادت فرزند جوان و مظلوم شما را به جنابعالی، همسر گرامی و دیگر بازماندگان تبریک و تسلیت عرض نموده و اجر الهی را برای جنابعالی و علوّ درجات در محضر حضرت حقّ متعال را برای آن عزیز مسئلت دارم.

امید که صاحب قرآن کریم در ایّام شهادت حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام، روح پاک آن شهید را با ارواح طیبه اولیاء طاهرین محشور فرموده و همگان را در مسیر پیمودن راه نورانی شهیدان سرافراز، موفق و موید بدارد.

انتهای پیام
captcha