حملات گسترده صهیونیست‌ها به مناطق فلسطینی و بازداشت فلسطینیان
کد خبر: 4082296
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴

حملات گسترده صهیونیست‌ها به مناطق فلسطینی و بازداشت فلسطینیان

نیروهای ارتش رژیم اشغالگر قدس با حمله به رام الله، جنین و الخلیل، این شهرها را به محاصره کامل خود درآوردند و مقررات منع آمد و شد در این مناطق به اجرا گذاشتند.

حملات گسترده صهیونیست‌ها به مناطق فلسطینی و بازداشت فلسطینیانبه گزارش ایکنا؛ این حملات صبح امروز چهارشنبه به این مناطق انجام شد و اشغالگران صهیونیست در جریان این حملات ده ها فلسطینی را بازداشت کردند.

نظامیان صهیونیست همچنین با خودروهای جنگی خود به اراضی کشاورزی فلسطینی در شرق شهر خان یونس یورش بردند.

بنا به اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین؛ نظامیان صهیونیست با شليک گلوله‌های گازی و جنگی به این منطقه یورش آورده و این اراضی را تخریب کرده و اقدام به ایجاد خاکریز کردند.

ارتش اسرائیل هر از گاهی به اراضی مرزی شهروندان فلسطینی در شمال و شرق باریکه غزه حمله می‌کند و مانع از فعالیت کشاورزان می‌شود.

محکومیت یورش به روستای «نبی صموئیل» از سوی حماس

همچنین خبر دیگری از فلسطین حاکی است، جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که طرح یورش شهرک‌نشینان یهود به روستای «نبی صموئیل» و مسجد آن در غرب شهر قدس اشغالی، لزوم بسیج همگانی و رویارویی با این تجاوز را می‌طلبد.

محمد حماده، سخنگوی حماس تصریح کرد که این طرح تروریستی حلقه جدیدی از زنجیره جنایات رژیم صهیونیستی در زمینه یهودی‌سازی قدس و کوچاندن فلسطینیان ساکن بیت المقدس به شمار می‌رود.

وی یادآور شد که این طرح از میزان شهرک‌سازی دشمن صهیونیستی در شهر بیت‌المقدس اشغالی در سایه سکوت مشکوک محافل بین‌المللی پرده بر می‌دارد.

وی تأکید کرد که این یورش در سایه آمادگی مراجع صهیونیستی برای تصویب طرح ساخت 700 واحد مسکونی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha