خشونت رژیم صهیونیستی مانع مقاومت ملت فلسطین نخواهد بود
کد خبر: 4083716
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
جنبش حماس:

خشونت رژیم صهیونیستی مانع مقاومت ملت فلسطین نخواهد بود

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) با انتشار بیانیه‌ای ضمن تسلیت شهادت محمد موسی سباعنه در جریان یورش نظامیان صهیونیست به جنین، تصریح کرد: وحشت‌آفرینی و خشونت رژیم صهیونیستی مانعی برای تداوم مقاومت ملت فلسطین نخواهد بود.

 به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حماس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با انتشار بیانیه‌ای شهادت محمد موسی سباعنه، جوان 29 ساله فلسطینی را به ملت فلسطین و امت اسلامی تسلیت گفت.

این جوان فلسطینی در جریان یورش نظامیان صهیونیست به جنین به شهادت رسید.

در این بیانیه آمده است: ضمن تسلیت به خانواده شهید سباعنه و مردم جنین اعلام می‌کنیم وی سرمشق استواری و شجاعت بود. اشغالگران برای دستگیری او با بیش از 100 خودرو نظامی به محله‌ای که خانه شهید در آن واقع بود هجوم آورند و پس از درگیری سنگین در نهایت خانه شهید سباعنه را منفجر کردند.

حماس تأکید کرد: تروریسم دشمن، استفاده از کودکان و زنان به عنوان سپر انسانی، تیراندازی به امدادگران و تخریب منازل شهروندان غیرنظامی جنایتی بزرگ است که به دلیل تشدید مقاومت، گستردگی آن و استواری مردم شدت گرفته است.  

در پایان این بیانیه خاطرنشان شده است: دشمن جنایت‌کار اینک قدرت مقاومت و انقلاب مردم را دیده است و باید بداند مجازات گروهی، تخریب منازل، خشونت و وحشت‌آفرینی این رژیم مانعی برای مقاومت ملت ما نخواهد بود. دشمن باید بدانید با این روش‌ها به امنیت نخواهد رسید و جنایت‌های وی نیز با گلوله و مقاومت پاسخ خواهد داده شد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین در حمله بامداد امروز سه‌شنبه اشغالگران اسرائیلی به جنین، جوانی فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۶ نفر دیگر زخمی شدند که حال شماری از آنان وخیم است.

در پی حمله صهیونیست‌ها به جنین محمد موسی محمد سباعنه، جوان ۲۸ ساله فلسطینی به ضرب گلوله به شهادت رسید.

منابع محلی اعلام کردند که بیش از 100 گشتی و خودروی نظامی اسرائیلی به منظور تخریب خانه شهید رعد حازم، مجری عملیات مقاومتی تل‌آویو وارد جنین شدند.

صهیونیست‌ها پس از محاصره ساختمان مسکونی که واحد متعلق به شهید حازم در آن قرار داشت، اقدام به منفجر کردن آن کردند.

در حمله صهیونیست‌ها به جنین چندین جوان فلسطینی هم بازداشت شدند.

انتهای پیام
captcha