رویداد گردشگری دینی در فارس برگزار می‌شود
کد خبر: 4083195
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹

رویداد گردشگری دینی در فارس برگزار می‌شود

مدیر مرکز رشد و نوآوری حوزه‌های علمیه فارس از برگزاری رویداد گردشگری دینی در این استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون و پیش از رویداد اصلی، نشست‌های این رویداد در حال برگزاری است.

سجاد ایام، مدیر مرکز رشد و نوآوری حوزه‌های علمیه استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سجاد ایام، مدیر مرکز رشد و نوآوری حوزه‌های علمیه استان فارس امروز، 13 شهریورماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت موضوع گردشگری دینی در استان فارس گفت: این رویداد را در مرکز رشد و نوآوری‌های حوزه علمیه طراحی و پس از تعیین نظام مسائل گردشگری دینی در استان، برگزاری رویداد را در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: در حال حاضر این رویداد برای عموم افرادی که در حوزه گردشگری و یا موضوعات مرتبط، دارای ایده هستند طراحی شده است که در قالب استارت آپ ویکند و با حضور راهبران و داوران و سرمایه‌گذاران مهم این حوزه در مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد و در پایان این رویداد، حمایت‌های لازم از ایده‌های برتر صورت خواهد گرفت.

ایام همچنین گفت: هم‌اکنون و پیش از رویداد اصلی، نشست‌های این رویداد در حال برگزاری است که علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاع از این نشست‌ها با ارسال نام و نام خانوادگی خود به شماره 09179118490 در جریان جزئیات این نشست‌ها قرار بگیرند.

انتهای پیام
captcha