اهتزاز پرچم «یا حسین» در بین‌الحرمین شیراز
کد خبر: 4085678
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۸

اهتزاز پرچم «یا حسین» در بین‌الحرمین شیراز

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس از اهتزاز پرچم «یا حسین(ع)» همزمان با اربعین حسینی در بین‌الحرمین شیراز خبر داد.

جلال یارمحمدی، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، جلال یارمحمدی، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس امروز، 23 شهریورماه در جمع خبرنگاران از اهتزاز پرچم «یا حسین(ع)» همزمان با اربعین حسینی در بین‌الحرمین شیراز خبر داد و گفت: چند سالی است که این کار در ایام  اربعین حسینی در بین‌الحرمین انجام می‌شود.

وی با بیان اينکه آئین عزاداری اربعین حسینی با حضور دلدادگان و محبان اهل بیت (ع) در شیراز برگزار خواهد شد، گفت: این آئین همچون سال‌های گذشته با حضور گسترده مردم در شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.

یارمحمدی با تصریح اینکه آئین عزاداری اربعین حسینی روز شنبه از ساعت ۱۰ صبح در شیراز آغاز می‌شود، گفت: آئین پیاده‌روی دلدادگان اربعین حسینی در شیراز از مبدا میدان شهدا (شهرداری) به سمت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) برگزار می‌شود.

معاون روابط عمومی سپاه فجر با بیان اینکه همزمان با اربعین حسینی دلدلدگان و جاماندگان پیاده روی اربعین در شیراز گردهم می‌آیند، گفت: پرچم «یا حسین(ع)» در روز اربعین حسینی ساعت ۸:۳۰ صبح با حضور گسترده مردم در بین‌الحرمین شیراز به اهتزاز در خواهد آمد.

انتهای پیام
captcha