شاخصه‌های سبک زندگی رضوی در عزاداری‌ها ارائه شود
کد خبر: 4087016
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶

شاخصه‌های سبک زندگی رضوی در عزاداری‌ها ارائه شود

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشمر گفت: در عزاداری‌ها باید شاخصه‌های سبک زندگی رضوی ارائه شود.

حرم مطهر رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، مرادعلی احمدزاده، معاون سیاسی-اجتماعی فرمانداری کاشمر، امروز 30شهریورماه، در جلسه هماهنگی برگزاری روز شهادت امام رضا(ع) که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با تأکید براینکه در کنار عزاداری باید شاخصه‌های سبک زندگی رضوی ارائه شود، اظهار کرد: در روز شهادت امام رضا(ع)، نباید تنها به عزاداری پسنده کرد، بلکه باید عزاداران را هم با سبک زندگی رضوی نیز آشنا نمود.

وی با تأکید بر اینکه باید از بستری که فراهم می‌شود به نفع اهل بیت(ع) استفاده کرد، بیان کرد: در حد توان باید از مداحان و سخنرانان منطقه استفاده کرد، تا با مشکلی مواجه نشویم.

معاون سیاسی-اجتماعی فرمانداری کاشمر تصریح کرد: فرقه‌های مختلفی به شدت در حال جذب جوانان و نفوذ در هیات‌های مذهبی و کاروان‌های پیاده‌ای که به سمت مشهد می‌روند، هستند.

احمدزاده اضافه کرد: نباید در عزاداری‌ها بهانه به دست دشمن داد، هم اکنون بیش از هزار شبکه در نقاط مختلف دنیا علیه نظام جمهوری اسلامی فعالیت دارند.

وی گفت: هیات‌های مذهبی برای باشکوه‌تر برگزار شدن روز شهادت امام رضا(ع) تلاش کنند و همکاری داشته باشند، قطعاً به دلیل ارادتی که مردم به اهل بیت دارند، در مراسم‌های عزاداری این روز حضور خوبی خواهند داشت.

محمد یعقوبی، مدیر آرامگاه شهید مدرس(ره) نیز در این جلسه، گفت: هر چند سال‌های گذشته مراسم روز شهادت امام رضا(ع) به صورت پراکنده در برخی از هیات‌های مذهبی، حوزه‌های علمیه و مسجد جامع برگزار می‌شد، اما تلاش کرده‌ایم امسال این مراسم به صورت متمرکز و باشکوه‌تر از گذشته در زیارتگاه شهید مدرس برگزار شود.

وی با بیان اینکه برای باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم از سخنرانان و مداحان کشوری دعوت شده است، خاطرنشان کرد: برای بهتر برگزار شدن مراسم روز شهادت امام رضا(ع) نیازمند همراهی هیات‌های مذهبی، مداحان و روحانیون هستیم.

انتهای پیام
captcha