بازگشت پرستوهای عاشق به وطن
کد خبر: 4087242
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴

بازگشت پرستوهای عاشق به وطن

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، پیکر مطهر سه شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس استان فارس با استقبال مردم وارد شیراز شد.

استقبال از شهدای دفاع مقدس، فرودگاه شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، پیکر مطهر سه شهید تازه تفحص و شناسایی شده دوران دفاع مقدس استان فارس عصر دیروز، 30 شهریورماه با استقبال مردم وارد شیراز شد.

پیکر مطهر این شهدای بزرگوار بعد از برگزاری مراسم استقبال در فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز به معراج شهدا واقع در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس انتقال یافت.

مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس که صبح امروز، 31 شهریورماه برگزار شد، با حضور پیکرهای مطهر این شهدا بود. بعدازظهر و امشب نیز پیکر مطهر دو تن از این شهدا به باغ جنت و پیکر یک شهید دیگر به سلطان‌آباد شیراز برای برگزاری مراسم وداع منتقل خواهد شد.

پیکرهای مطهر این شهدا بناست که در روز دوشنبه، 4 مهرماه آینده تشییع و به خاک سپرده شوند اما هنوز برنامه‌های روزهای آتی که بناست با حضور این شهدا برگزار شود، اعلام نشده است که در صورت اعلام شدن، متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

یادآور می‌شود، شهید محمدرضا رسولی ۲۲ ساله در تاریخ ۸ اسفند سال ۱۳۶۲ در عملیات خیبر در منطقه هورالهویزه بر اثر اصابت تیر به سر به شهادت رسید، شهید محمدتقی کریمی ۲۳ ساله ۱۶ اسفند سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر در جزیره مجنون واقع در منطقه عملیاتی هورالعظیم آسمانی شد و شهید غضبان آلبو عبادی ۴۸ ساله نیز ۴ خرداد سال ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه به خیل شهیدان پیوست.

انتهای پیام
captcha