منتخبان سوگواره «مَحرم مُحرم» در لرستان تجلیل شدند
کد خبر: 4088851
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵

منتخبان سوگواره «مَحرم مُحرم» در لرستان تجلیل شدند

منتخبان یازدهمین سوگواره فرهنگی هنری «مَحرم مُحرم» طی مراسمی امروز، نهم مهر در خرم‎آباد تجلیل شدند.

سوگواره «مَحرم مُحرم»به گزارش ایکنا از لرستان، در آیین اختتامیه یازدهمین سوگواره فرهنگی هنری «مَحرم مُحرم» که امروز، نهم مهر در سالن مهر و ماه حوزه هنری لرستان برگزار شدف از منتخبان این سوگواره فرهنگی هنری در بخش‌های‌ عکس، تایپوگرافی، طراحی پوستر، شعر بومی و کتابخوانی تجلیل شد.

با فراخوان این سوگواره ۴۶۵ اثر از هنرمندان لرستانی به دبیرخانه سوگواره واقع در معاونت فرهنگی جهادددانشگاهی واحد لرستان ارسال شد که ۲۴۰ اثر در بخش عکس، ۴۵ اثر در بخش پوستر، ۱۰ اثر در بخش شعر و ۱۱۰ نفر نیز در بخش کتابخوانی با موضوع «نماز در سیره امام حسین(ع)» شرکت کردند.

بنا بر این گزارش، در بخش طراحی پوستر این سوگواره بهمن شمس، فرزانه فلاحت‌پور و ناصر زارعین و در بخش شعر بومی عابد میرزاییان‌چگنی، اسد فرهمند و رضا حسنوند تجلیل شدند.

همچنین در بخش عکس مائده ملکی، یگانه شیری، زینب حاجی و طاهره منصورنژاد و در بخش کتابخوانی نیز سیدمرتضی مؤمنی، رامین یوسفی، حسن کرامتی، مینا رضایت، فرزانه فلاحت‌پور، رامین یوسفی، معصومه صیدی، فاطمه بابایی، عاطفه شرفی، پروانه نژادسبزی، فرناز حبیبی و سیده مهری نامداریان تجلیل شدند  و در بخش تایپوگرافی این سوگواره نیز از بهمن شمس تقدیر شد.

لازم به ذکر است، این سوگواره به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی لرستان و با مشارکت سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره‌کل تبلیغات اسلامی، اداره‌کل ورزش و جوانان، حوزه هنری، ستاد اقامه نماز و شورای امر به معروف و ‌نهی از منکر لرستان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha