پانزدهمین شماره فصلنامه «دانش‌ها و آموزه‌های قرآن و حدیث» منتشر شد
کد خبر: 4090287
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

پانزدهمین شماره فصلنامه «دانش‌ها و آموزه‌های قرآن و حدیث» منتشر شد

پانزدهمین شماره از فصلنامه علمی ـ اختصاصی «دانش‌ها و آموزه‌های قرآن و حدیث» با هشت مقاله چاپ و منتشر شد.

فصلنامهبه گزارش ایکنا از قم، پانزدهمین شماره از فصلنامه علمی ـ اختصاصی «دانش‌ها و آموزه‌های قرآن و حدیث» با هشت مقاله در چهار قالب سرمقاله، مقاله سفید، مقاله شناختی و مقاله گزارش‌پروژه، چاپ و منتشر شد.

شرایط کامیابی جهاد تبیین، تحلیل روایات «شهود معصومان وفات‌یافته، در خواب»، الگوی تربیتی قرآن کریم در مواجهه با مخالفان و دشمنان (مطالعه موردی آیه 108 سوره انعام)، بازخوانی راهکارهای تربیتی در بهبود روابط اجتماعی با تکیه بر قرآن و احادیث، جلوه‌های کار و فواید آن در سیره و سخن پیامبر اعظم(ص)، دفاع از قرآن کریم و اعجاز آن در سخنان امام حسن عسکری(ع)، گونه‌شناسی آسیب‌های یافت‌ شده در مقابله با محوریت کتاب‌های الاصول‌الستّة عشر، مصباح‌الشریعة، جمال‌الاسبوع و فلاح‌السائل و مقاله گزارش‌پروژه (گزارشی از نشست کتاب «تحول گفتمان در گزارش واقعه کربلا» روش‌شناسی و نتایج)، عناوین مقالات این شماره از فصلنامه هستند.

«مجله دانش‌ها و آموزه‌های قرآن و حدیث» افزون بر سامانه اختصاصی به آدرس http://majaleh-a.ir در پایگاه اطلاعات نشریات کشور (مگیران)، پایگاه مجلات تخصصی نور (نورمگز) و پرتال جامع علوم انسانی نمایه می‌شود.

یادآور می‌شود، این مجله نگاشته‌های علمی را در 28 قالب مختلف چاپ می‌کند؛ تعریف و توضیح این قالب‌ها در شماره یکم و ششم مجله منتشر شده‌ است. همچنین امکان انتشار نگاشته‌های عربی، مقالات پیوسته و یادداشت‌های آزاد قرآنی و حدیثی هم در این فصلنامه علمی وجود دارد.

محققان و پژوهشگران می‌توانند از طریق رایانامه مجله به آدرس: majaleh.d.a@gmail.com نگاشته‌های خود را ارسال کنند و در صورت نیاز با شماره 09214312651 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha