تحلیل رویدادهای قرآنی در «والعصر» + صوت
کد خبر: 4092734
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹

تحلیل رویدادهای قرآنی در «والعصر» + صوت

برنامه رادیویی «والعصر» با هدف بررسی و تحلیل اخبار امور قرآنی روزانه یا هفته به روی آنتن می‌رود.

برنامه والعصربه گزارش ایکنا، والعصر، برنامه عصرگاهی رادیو قرآن به صورت زنده حوالی ساعت 14:30، اخبار و رویدادهای قرآنی را در ایام هفته مورد بررسی و تجزیه تحلیل قرار می‌دهد.

سرخط اخبار، گفت‌وگو با کارشناسان و مسئولان قرآنی کشور، عصر مجازی و معرفی صفحه مجازی تلاوت‌ها و قاریان ایران و پخش گزارش میدانی با اجرای شاهچراغی از جمله آیتم‌های والعصر است.

راه‌اندازی کتابخانه ویژه نابینایان در حرم حضرت معصومه(س) از جمله رویداد‌های روزهای گذشته بود که در برنامه دوشنبه، 25 مهرماه طی گفت‌وگو با محمد عباسی یزدی، رئیس اداره کتابخانه فاطمی حرم حضرت معصومه(س) به ابعاد مختلف راه‌اندازی این کتابخانه پرداخته شد.

این کتابخانه در رواق علامه مجلسی، بین شبستان امام خمینی(ره) و رواق مطهری و برای بانوان در شبستان نجمه خاتون امکان دسترسی را در دو نوبت صبح و عصر مهیا کرده است.

این کتابخانه با 200 جلد کتاب به خط بریل اهدا شده از کتابخانه رودکی تهران و نهاد کتابخانه‌های قم در موضوعات مختلف قرآنی، اهل‌بیت(ع)، ادعیه، زیارات، اشعار و داستان، آماده خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران حرم و سایر روشندلان علاقه‌مند است.  

کد

گفت‌وگو با فاطمه عبدالرحیم، مدیر مؤسسه لیلةالقدر تهران و معرفی صفحه مجازی مجتبی فرامرزی، قاری ممتاز کشورمان با دو هزار دنبا‌ل‌کننده و صفحه‌ای از فرازهای کوتاه تلاوت‌های احمد احمد نعینع و بخشی از صحبت‌های شهید رحیم کابلی از شهدای مدافع حرم (که بیشترین بازدید را در شبکه‌های مجازی داشته است)، از بخش‌های آیتم عصر مجازی روز گذشته بود.

برنامه والعصر کاری از گروه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن است که به تهیه‌کنندگی محبوبه کلانتر روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از رادیو قرآن موج اف ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز پخش می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سامانه پیامکی 30000100 و تلفن گویای 02127860100 با برنامه مرتبط باشند.

سمیرا انصاری

انتهای پیام
captcha