نعیم قاسم: شریف‌ترین نماد وحدت مقاومت در برابر دشمن اسرائیلی است
کد خبر: 4091882
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹

نعیم قاسم: شریف‌ترین نماد وحدت مقاومت در برابر دشمن اسرائیلی است

معاون دبیر کل حزب الله تأکید کرد: امروز شریف‌ترین نماد وحدت اسلامی مقاومت در برابر دشمن اسرائیلی است.

 به گزارش ایکنا به نقل از العهد، حزب الله لبنان شامگاه جمعه به مناسبت میلاد پیامبر اعظم(ص) نشست علمی سالانه‌ای را با عنوان «جهانیت وحدت اسلامی، ندای امام خمینی(ره) به عنوان یک الگو» را در مجمع سید الزهراء(س) در شهر صیدا و با حضور معاون دبیر کل این جنبش و حضور جمعی از علما و فعالان برگزار کرد.

شیخ نعیم قاسم در سخنانی در این نشست گفت: امروز شریف‌ترین عنوان وحدت، مقاومت در برابر دشمن اسرائیلی است و این مقاومت در منطقه ما بین مسلمان و مسیحی فرقی نمی‌کند، بلکه عنوان وحدت واقعی است.

وی بر اهمیت دستاورد لبنان در تعیین مرزهای دریایی خود با رژیم صهیونیستی تأکید کرد و گفت: این دستاورد حاصل موضع قوی، یکپارچه و محکم سه‌گانه ارتش، ملت و مقاومت لبنان است.

معاون دبیر کل حزب الله ضمن درخواست از گروه‌های سیاسی برای بررسی موضوع ویژگی‌های انتخاب رئیس جمهور آتی لبنان گفت: لازم است که ما در لبنان برای دستیابی به رئیس جمهوری مطمئن که طرفدار کشورهای بیگانه نباشد، به دنبال وجوه مشترک باشیم.

دیگر شخصیت‌های حاضر در این نشست هم طی سخنرانی‌هایی بر اهمیت وحدت اسلامی و تحکیم همکاری مقاومتی تاکید کردند.

در پایان نشست نیز بیانیه‌ای صادر شد که در آن توصیه‌های متعددی درباره وحدت اسلامی آمده بود و بارزترین آن تمسک به وحدت به عنوان گزینه و خط مشی رویارویی با دشمنان امت بود.

انتهای پیام
captcha