عیادت مدیران مرکز امور قرآنی اوقاف از محمدعلی خواجه‌پیری
کد خبر: 4092254
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳

عیادت مدیران مرکز امور قرآنی اوقاف از محمدعلی خواجه‌پیری

تعدادی از مدیران مرکز امور قرآنی کشورمان از محمدعلی خواجه‌پیری، پیشکسوت‌ قرآنی کشورمان که در بیمارستان بستری شده است، عیادت کردند.

مرکز قرآنی اوقافبه گزارش ایکنا، مدیران مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه صبح امروز 24 مهرماه از محمدعلی خواجه‌پیری، پیشکسوت قرآنی کشورمان که به علت بیماری در یکی از بیمارستان‌های تهران تحت مداوا قرار گرفته است، عیادت کردند.

با توجه به کسالت به وجود آمده برای این فعال قرآنی، حمید مجیدی‌مهر، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، محمدمهدی بحرالعلوم، معاون آموزش مرکز امور قرآنی و محمد شکیبا از مدیران مرکز از وی عیادت به عمل آورده و ضمن گفت‌وگو با این استاد قرآن کریم، سلامتی کامل و عاجل ایشان را از خداوند متعال مسئلت کردند. وی به زودی از بیمارستان ترخیص خواهد شد.

محمدعلی خواجه‌پیری از اساتید و پیشکسوتان قرآنی است که مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیری جامعه فرهنگی ـ قرآنی عصر و مؤسس طرح اسوه (طرح آموزشی-تربیتی قاریان و حافظان ممتاز نوجوان و جوان قرآن کریم) از جمله سوابق ایشان محسوب می‌شود. وی هم‌اینک از اعضای حقیقی شورای توسعه فرهنگ قرآنی و رئیس کمیته تخصیص اعتبارات صندوق مشارکت توسعه فرهنگ قرآنی است.

انتهای پیام
captcha