آغاز دومین شب مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی
کد خبر: 4093232
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹

آغاز دومین شب مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی

دومین شب از رقابت‌های بین‌المللی قرآن مالزی دقایقی قبل با حضور شرکت‌کنندگان خانم و آقا و شماری از مقامات دینی و مذهبی این کشور در کوالالامپور آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا به کوالالامپور، دومین شب از شصت و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی با تأخیر سی دقیقه‌ای ساعت ۲۱ به وقت محلی شامگاه پنجشنبه، ۲۸ مهر در مرکز همایش‌های پایتخت آغاز به کار کرد.
در شب دوم رقابت‌ها، هشت شرکت‌کننده خانم و آقا به ترتیب یک درمیان قرعه خود را تلاوت خواهند کرد.
مریم ندا از پاکستان، سید روح‌الله هاشمی از  افغانستان، ال تورنیاس از کامبوج، سعد محی‌الدین فرجه از  لبنان، احمد جلال عبدالله از اردن، پونا وحیده از سنگاپور، ابراهیم بلسیویک از بوسنی، و محمد رزقین از اندونزی قاریان شرکت‌کننده در شب دوم این مسابقات هستند که در جایگاه تلاوت حاضر می‌شوند.

شصت‌و‌دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی چهارشنبه، ۲۷ مهر در سالن همایش‌های کوالالامپور آغاز شد و به مدت یک هفته تا دوم آبان برابر با ۲۴ اکتبر ادامه دارد.

قاریان شرکت‌کننده در این مسابقه که تنها در رشته قرائت برگزار می‌شود، از کشورهای مختلف همچون عراق، مصر، لبنان الجزایر، اردن، انگلیس، کانادا و افغانستان و بلژیک هستند.

«مسعود نوری» به عنوان نماینده ایران در این مسابقات شب گذشته پس از مراسم افتتاحیه به‌عنوان نخستین شرکت‌کننده آغازکننده دور شصت و دوم قدیمی‌ترین رقابت قرآنی جهان بود که آیات ۱۵۶ تا ۱۶۴ سوره مبارکه آل عمران را قرائت کرد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha