فعالیت‌های فرهنگی به سازمان‌های مردم‌نهاد برون‌سپاری شود
کد خبر: 4093372
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲

فعالیت‌های فرهنگی به سازمان‌های مردم‌نهاد برون‌سپاری شود

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس از شهردار شیراز خواست تا فعالیت‌های فرهنگی را به سازمان‌های مردم‌نهاد و فعالان فرهنگی برون‌سپاری کند و شهرداری در این حوزه تصدی‌گری نکند.

هادی رضایی، رئیس سازمان بسیج رسانه فارسبه گزارش ایکنا از فارس، هادی رضایی، رئیس سازمان بسیج رسانه فارس امروز، 29 مهرماه در دیدار با محمدحسن اسدی، شهردار شیراز گفت: این شهر نیازمند فردی است که از نظر مالی، جایگاه و پست اقناع شده باشد و امروز به دنبال کار و خدمت خالصانه باشد. چرا که آن چیزی که طی سال‌های گذشته ما از آن لطمه خوردیم عدم تخصص و اشراف مدیران در حوزه کاری خودشان بوده است. عدم اشراف یک مدیر در سطح کلان یکی از منفذهای ایجاد فساد است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص وجود زمینه فساد در برخی ازمجموعه شهرداری، گفت: باید اجازه اعمال ورود ناصواب و فرا قانونی را از منفذهای نفوذ در شهرداری گرفت تا زمینه فساد در این مجموعه خدوم از بین برود.

رضایی خطاب به شهردار شیراز گفت: شما به عنوان شهردار شهر شیراز باید همه علائق و سلائق سیاسی را چه در رسانه و چه غیر از آن ببینید چرا که امروز شهر شیراز نیازمند یک نگاه پدرانه و دلسوزانه است.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس تأکید کرد: جهت خدمت خالصانه در راستای اعتلای شهر شیراز باید مراقب بود در عملیات روانی رسانه و فضای مجازی جریان‌های خاص قرار نگیرد چرا که برخی امروز در فضای مجازی و رسانه به دنبال کاسبی از مدیران در سطوح مختلف هستند.

نوسازی در حوزه فرهنگی از دیگر موضوعاتی بود که رئیس سازمان بسیج رسانه فارس به آن اشاره و بیان کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که کار فرهنگی به سازمان‌های مردم نهاد و فعالان فرهنگی برون‌سپاری شود و شهرداری در این حوزه تصدی‌گری نکند.

رضایی گفت: با توجه به زحماتی که متولیان فرهنگ در شهرداری طی این سال‌ها متقبل شده‌اند اما امروز خلأ نگاه راهبردی در حوزه فرهنگی در شهرداری به چشم می‌خورد و باید با فراخوانی یک تیم قوی از متفکران این حوزه با نگاهی راهبردی و بلند مدت در این خصوص چاره‌اندیشی کرد.

وی همچنین خطاب به شهردار شیراز، گفت: ضمن آرزوی موفقیت در مسئولیت جدید امید است در طول خدمت خود، فرهنگ فدای مصلحت در کار اجرای کلان شهرشیراز نشود.

انتهای پیام
captcha