برگزاری کارگاه آموزشی مهارتی «خبرنگار در میدان» در قم
کد خبر: 4093752
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷

برگزاری کارگاه آموزشی مهارتی «خبرنگار در میدان» در قم

کارگاه آموزشی مهارتی «خبرنگار در میدان، خبرنگاری در میدان بحران‌های اجتماعی» با تدریس سیدعلی میررضوی از فعالان عرصه خبر در قم برگزار می‌شود.

خبرنگار در میدانبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، کارگاه آموزشی مهارتی «خبرنگار در میدان، خبرنگاری در میدان بحران‌های اجتماعی» به همت اداره‌کل فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و سوگواره بین‌المللی ملت امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

این کارگاه دو روزه با تدریس سیدعلی میررضوی از فعالان عرصه خبر همراه است و مهلت شرکت در این کارگاه تا سوم آبان‌ماه است.

همچنین اعطای گواهینامه شرکت در کارگاه، ارسال آثار و خروجی‌های کارگاه به مرحله داوری سوگواره بین‌المللی ملت امام حسین(ع)، اخذ نقش تخصصی تولیدگر خبر در سامانه فعالان فضای مجازی اشراق، آغاز فعالیت خبرنگاری با کسب دسترسی درج خبر در یکی از باشگاه‌های خبرنگاری و معرفی برترین‌های این دوره به خبرگزاری‌های کشور از جمله مزایای شرکت در این دوره است.

کارگاه آموزشی مهارتی «خبرنگار در میدان، خبرنگاری در میدان بحران‌های اجتماعی» روز‌های پنجم و ششم آبان‌ماه در شهر مقدس قم برگزار می‌شود؛ علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به درگاه www.soogvareh.com/khabarnegar نسبت به ثبت‌نام رایگان و کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha