هدف دشمن جلوگیری از گسترش اهداف انقلاب بیرون مرزهاست
کد خبر: 4094996
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
آیت‌الله مظاهری در دیدار رئیس المصطفی:

هدف دشمن جلوگیری از گسترش اهداف انقلاب بیرون مرزهاست

یکی از مراجع معظم تقلید در اصفهان گفت: هدف مخالفان و دشمنان جلوگیری از گسترش اهداف انقلاب در صحنه‌های بین‌المللی و فراتر از مرزهاست.

آیت‌الله العظمی حسین مظاهری، از مراجع تقلید شیعه در اصفهان

به گزارش خبرنگار ایکنا، آیت‌الله العظمی حسین مظاهری، از مراجع تقلید در اصفهان، امروز ششم آبان‌ماه در دیدار رئیس جامعةالمصطفی العالمیه ضمن تقدیر از فعالیّت‌ها و خدمات جهانی المصطفی، این نهاد بین‌المللی حوزوی را از برکات انقلاب و جمهوری اسلامی دانست و افزود: هرچند مشکلات و نارسایی‌هایی در مجموعه امور کشور و وضع مردم وجود دارد، ولی باید به خدمات و آثار جمهوری اسلامی که در پرتو تلاش و مجاهدت بزرگان و شهداء به دست آمده نیز توجّه کرد.

ایشان هدف مخالفان و دشمنان انقلاب اسلامی را جلوگیری از گسترش اهداف اصلی انقلاب اسلامی در صحنه‌های بین‌المللی برشمرد و خاطرنشان کرد: همه ما باید نسبت به انجام وظایف و مسئولیّت‌های خود حساسیّت داشته باشیم و با توجّه به جهات معنوی و استمداد از عنایات حضرت ولی عصر(عج)، در ادای رسالت‌های خود کوتاهی نکنیم.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین علی عباسی، رئیس جامعة‌المصطفی‌ العالمیه گزارش کوتاهی از فعالیّت‌های این نهاد در داخل و خارج از کشور ارائه کرد.

انتهای پیام
captcha