جنایت تروریستی دشمنان بی‌پاسخ نمی‌ماند
کد خبر: 4095206
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
سیاری:

جنایت تروریستی دشمنان بی‌پاسخ نمی‌ماند

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ضمن محکوم کردن جنایت دشمنان در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) گفت: قطعاً اقدامات تروریستی دشمنان بی‌پاسخ نخواهد ماند.

حبیب الله سیاریبه گزارش ایکنا از فارس، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی، امروز، 7 آبان در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) در شیراز گفت: قطعاً اقدامات تروریستی دشمنان بی‌پاسخ نخواهد ماند.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان باید بدانند که انتقام سخت تنها پاسخ ما به این جنایت خواهد بود، افزود: امروز شاهد حضور گسترده اقشار مختلف مردم از نقاط مختلف کشورمان در این مراسم هستیم که نشان از وحدت و همبستگی گسترده ملت ایران است.

سیاری با بیان اینکه دشمن با چنین جنایت‌های نمی‌تواند تفرقه‌افکنی و اختلاف ایجاد کند، گفت: حاکمیت جمهوری اسلامی به جد پیگیر این جنایت تروریستی خواهد بود و پاسخ قاطعی به آن خواهد داد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی همچنین یاد 15 هزار شهید استان فارس را گرامی داشت و افزود: مردم شهیدپرور استان فارس که این تعداد شهید را تقدیم انقلاب اسلامی و اسلام کرده است امروز هم با افتخار این شهدا را تشییع می‌کنند.

وی حضور گسترده مردم را در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) نشان از بصیرت آنان دانست و گفت: دشمنان باید بدانند که با هر ترور و اقدامات خصمانه‌ای نمی‌توانند میان ملت ایران گسست ایجاد کنند.

انتهای پیام
captcha