اجرای طرح انگیزشی قرآنی در نهاجا
کد خبر: 4095362
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳

اجرای طرح انگیزشی قرآنی در نهاجا

مرکز قرآن، عترت و نماز نهاجا به منظور تشویق حداکثری کارکنان وظیفه و پایور و خانواده‌ها به امر حفظ قرآن، طرح انگیزشی را بنابر میزان محفوظات ارائه کرده است.

طرح انگیزشی قرآنیان نهاجابه گزارش ایکنا، به منظور تشویق حداکثری کارکنان وظیفه و پایور به امر حفظ قرآن، طرح انگیزشی ویژه قرآنیان نهاجا(بنابر میزان محفوظات) از سوی مرکز قرآن، عترت و نماز اداره عقیدتی ـ سیاسی نیروی هوایی ارتش ارائه شد.

این طرح ویژه کارکنان وظیفه از حفظ نیم جزء با پنج روز مرخصی تشویقی آغاز می‌شود و تا حفظ کل ادامه دارد.

بنابر این گزارش حافظان وظیفه یک جزء می‌توانند از 10 روز مرخصی تشویقی، حافظان سه جزء قرآن از 15 روز مرخصی تشویقی، حافظان پنج جزء از 20 روز مرخصی تشویقی، حافظان 10 جزء از 30 روز مرخصی تشویقی، حافظان 15 جزء قرآن از 40 روز مرخصی تشویقی، حافظان 20 جزء قرآن از 50 روز مرخصی تشویقی، حافظ 25 جزء قرآن از دو ماه مرخصی تشویقی و حافظان کل قرآن از سه ماه مرخصی تشویقی بهره‌مند شوند.

همچنین برای کارکنان وظیفه بحث تشویقی مالی و همچنین برای حافظان 15 جزء به بالا مزایای تعیین محل خدمت نیز درنظر گرفته شده است.

همچنین براساس این طرح کارکنان پایور، بانوان شاغل، دانشجویان و هنرآموزانی که محوفظات خود را برابر روش مرکز قرآن، عترت و نماز نهاجا ارائه کنند، می‌توانند از تشویق‌های خاص و مالی براساس حفظ یک حزب تا کل قرآن برخوردار شوند.

این طرح ویژه خانواده‌های کارکنان نیز تشویق‌های مالی از محفوظات نیم جزء قرآن از 100 هزار تومان تا حفظ کل با مبلغ تشویقی چهار میلیون و 500 هزار تومان درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha