۵۰ قصه‌گو در مرحله منطقه‌ای جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در تبریز رقابت می‌کنند
کد خبر: 4095783
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷

۵۰ قصه‌گو در مرحله منطقه‌ای جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در تبریز رقابت می‌کنند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تبریز میزبانی مرحله منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کشور است، گفت: ۵۰ قصه‌گو در این مرحله از جشنواره با هم رقابت می‌کنند.

جشنواره قصه گویی، کانون پرورش فکری کودکانبه گزارش ایکنا از آذربایجا‌ن‌شرقی، به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان استان، علی بینش، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی، امروز 9 آبان‌ماه، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تبریز میزبانی مرحله منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کشور است، گفت: ۵۰ قصه‌گو در این مرحله از جشنواره باهم رقابت می‌کنند.

وی اظهار کرد: این تعداد قصه‌گوی برتر از استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین و آذربایجان شرقی در این جشنواره رقابت می‌کنند.

بینش یادآور شد: برگزیدگان این مرحله به بخش نهایی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی که ۳۰ آذرماه همزمان با شب یلدا در تهران برگزار خواهد شد، معرفی می‌شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی، با بیان اینکه برگزاری این جشنواره فرصت بسیار خوبی برای علاقه‌مندان قصه‌گویی به ویژه خانواده‌هاست، اظهار کرد: مربیان تربیتی و خانواده‌ها به همراه فرزندان کودک و نوجوان مخاطبان اصلی این جشنواره هستند.

وی توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی به عنوان یکی از ابزارهای تأثیرگذار فرهنگی را از مهم‌ترین اهداف برگزاری جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی دانست.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی، شهرهای مشهد، تهران، اصفهان و اهواز را از دیگر میزبانان مراحل منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی اعلام کرد.

 وی بیان کرد: مرحله منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از یک تا سه آذرماه سالجاری با حضور قصه‌گویان برگزیده و منتخب پنج استان کشور در تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha