نخستین جلسه هم‌اندیشی مدیران بانک توسعه تعاون و اندیشکده تعاون برگزار شد
کد خبر: 4096452
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴

نخستین جلسه هم‌اندیشی مدیران بانک توسعه تعاون و اندیشکده تعاون برگزار شد

نخستین جلسه هم‌اندیشی مدیران بانک توسعه تعاون و اندیشکده تعاون و توسعه در نهم آبان ۱۴۰۱ برگزار شد.

اندیشکده تعاون
به گزارش خبرنگار ایکنا، نخستین جلسه هم‌اندیشی میان مدیران بانک توسعه تعاون و اندیشکده تعاون و توسعه در نهم آبان 1401 برگزار شد.
 
در این جلسه موضوعاتی اعم از هم‌اندیشی و شناخت ظرفیت‌های پژوهشی و ایجاد همکاری میان اندیشکده و بانک توسعه تعاون مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین درباره تحقق مدل‌های مرتبط با بانکداری اسلامی و تقویت حوزه محصولات اسلامی صحبت شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام رائیجی ضمن بیان نکات خود و شرح ظرفیت‌های پژوهشی و آموزشی موجود در اندیشکده تعاون بیان کرد: بانک توسعه تعاون به عنوان پشتیبان اصلی تأمین مالی بخش تعاون کشور است و جزء بهترین و سالم‌ترین بانک‌ها از جهت رعایت قوانین بانکداری و ضوابط شرعی معمول محسوب می‌شود.
 
وی افزود: امکان طراحی «سکوی جدید تأمین مالی» در بانک توسعه تعاون وجود دارد که این کار علاوه بر تحول در بانک توسعه تعاون سبب حل مشکلات تأمین مالی در بخش تعاون نیز خواهد شد و در این راستا اندیشکده تعاون با تمام ظرفیت آماده همکاری با بانک توسعه تعاون است.
 
آقای بختیاری از مدیران بانک توسعه تعاون نیز ضمن ابراز خرسندی از ظرفیت‌های همکاری با اندیشکده تعاون تأکید کرد: بانک توسعه تعاون همواره در راستای اعتلا و گسترش بخش تعاون در کشور تلاش کرده و در همین راستا آمادگی خود را برای حمایت از محصولات بانکداری اسلامی و گسترش آنها اعلام می‌داریم.
 
در پایان نیز مقرر شد این کمیته به‌عنوان راهبر عملیاتی طرح و محصول جدید تأمین مالی از جانب اندیشکده تعاون، معاونت تعاون و بانک توسعه تعاون به صورت منظم جلساتی را در سطح مدیریتی و کارشناسی تشکیل دهد.
انتهای پیام
captcha