قصد آمریکا شکست هیمنه ایران اسلامی است
کد خبر: 4097014
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰

قصد آمریکا شکست هیمنه ایران اسلامی است

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قصد آمریکا شکست هیمنه ایران اسلامی است،‌ گفت: ایران، قدرت تسلیم‌ناپذیر در برابر استکبار است.

حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینیبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی روز ۱۳ آبان در مصلی ساری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۳۱ هزار دانش‌آموز ایران اسلامی و ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران گفت: این حضور حماسی پیام روشنی برای دشمنان انقلاب اسلامی دارد.

وی افزود: حفظ انقلاب اسلامی رسالت سنگینی است که بر دوش مسئولان، فرهیختگان و دلسوزان نظام است.

میرتاج‌الدینی ادامه داد: چه بسیار در تاریخ گروه کم بر گروه اکثریت به اذن خداوند پیروز شدند. یکی از این نمونه‌ها در دوران نسل ما رخ داده است و بزودی وارد ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی می شویم، این انقلاب ۴۴ سال در برابر استکبار ایستادگی کرده است، دشمنان از همه ترفندها و شیوه‌ها برای غلبه و براندازی بر کشور ما استفاده کردند و کمترین نتیجه را به دست آورده است و این ثمره مقاومت و ایستادگی است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، تصریح کرد: این اغتشاشات صرفاً شلوغ‌کاری خیابانی نیست، بلکه جنگ ترکیبی و توطئه براندازی است که آمریکا و ایادی‌ آن‌ها سال‌ها تمرین و برنامه‌ریزی کردند، صحنه‌گردان اصلی این اغتشاشات، آمریکا و ایادی‌ آن‌ها هستند، البته از تهاجم فرهنگی، ناتو فرهنگی که رهبر انقلاب بارها و بارها قبلاً هشدار داده است نباید غافل بشویم که برخی مسؤولان در این زمینه غفلت کردند و با این غفلت، آسیبش را در این دست از اتفاقات مشاهده می‌کنیم.

میرتاج‌الدینی در ارتباط با حضور سلبریتی‌ها و دامن زدن آن‌ها به اغتشاشات، خاطرنشان کرد: این افراد شهره که با پول این مملکت به نام و نانی رسیدند و در حال حاضر به آرمان‌های مردم پشت کردند این افراد خائن به مردم و انقلاب هستند و ملت ایران خیانت این افراد را هرگز فراموش نخواهد کرد.

وی با اشاره به فرآیند زیرساختی اغتشاشات اخیر اظهار کرد: جای سؤال است که امریکا در حالی که مشغول رایزنی در موضوع برجام است صحنه‌گردان این اتفاق می‌شود؛ رمز و راز اغتشاشات در این است که آمریکا سه چالش و شکست را پشت سر گذاشته است که عبارت است از اینکه اولاً رقبای این کشور به آن اعتنایی ندارند، دوماً سلطه قدرت این کشور در سراشیبی سقوط گرفته است و سوماً قدرت پوشالی آمریکا در حال شکست است. دوستان آمریکا به این کشور دیگر اعتماد ندارند و آمریکا نفوذ ایران را می‌خواست در منطقه قطع کند اما اکنون اعتراف کرده که نتوانستند و بر عکس، ایران محور مقاومت در منطقه شده و کشورهای همسایه ایران جبهه مقاومت تشکیل دادند و طرح‌های آمریکا در منطقه با شکست مواجه شده است.

میرتاج‌الدینی ادامه داد: امروز جبهه مقاومتی در منطقه تشکیل شد که طرح‌های آمریکا را با شکست روبرو کرده است و آمریکا با چین، روسیه و ایران اسلامی چالش دارد و یک ضلع این هندسه جهانی ایران است. ایران اسلامی با عرضه مدل حکومتی مردمی به چالش جهانی آمریکا تبدیل شده است.

وی با بیان این که قصد آمریکا شکست هیمنه ایران اسلامی است، گفت: آمریکا کور خوانده است و مماشات نکردن برابر اغتشاشگران مطالبه مردم انقلابی ایران اسلامی است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران، قدرت تسلیم‌ناپذیر در برابر امریکا است و در جهان قدرت‌های تسلیم‌ناپذیری با محوریت ایران شکل گرفته که آمریکا تلاش دارد هیمنه این قدرت را  که در برابرش شکل گرفته را بشکند اما کور خوانده است.

انتهای پیام
captcha