دریافت رتبه اول یازدهمین دوره انتخاب آرشیو برتر از سوی شبکه قرآن
کد خبر: 4097097
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

دریافت رتبه اول یازدهمین دوره انتخاب آرشیو برتر از سوی شبکه قرآن

رتبه اول یازدهمین آئین انتخاب آرشیو برتر صدا و سیما به شبکه قرآن و معارف سیما رسید.

کسب رتبه اول یازدهمین دوره انتخاب آرشیو برتر از سوی شبکه قرآنبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما با اهدای تندیس و لوح سپاس به ناهید سعادتی‌پور، مدیر آرشیو شبکه قرآن و معارف سیما از زحمات او و شبکه قرآن قدردانی کرد.

آئین انتخاب آرشیوهای برتر در سطح اداره‌کل آرشیو صداوسیما با حضور حسین مهدیان، مدیرکل آرشیو سازمان و مدیران اداره‌کل آرشیو در تهران و مراکز استان‌ها به صورت متمرکز  و مجازی برگزار شد. مهدیان، مدیرکل آرشیو سازمان درباره تحول در ارزیابی و انتخاب آرشیوهای برتر نکاتی را بیان کرد و با تأکید بر اهمیت مقوله کارگروهی در رسانه‌های بزرگ به غنای آنتن از سوی آرشیو اشاره کرد و گفت: نقشی که آرشیو در کمک به تأمین برنامه ایجاد می‌کند، نقش مهمی است.

وی درخصوص خدمات‌دهی مجموعه آرشـیو به کاربرانش، نقش مشتری‌مداری آرشیو را مهم و غیر قابل انکار توصیف کرد.

در این زمینه، داورانی متشکل از نمایندگان آرشیوهای تهران و مراکز، فرایند شناسایی و انتخاب آرشیو و میراث‌بان برتر را از میان 60 نقطه آرشیوی، در بررسی‌ها و جلسات متمادی به سرانجام رساندند. این فرایند با تعیین شاخص‌های کمی و کیفی در بازه زمانی دو ساله (1399 تا 1400) صورت گرفت.‌

تندیس و لوح سپاس یازدهمین آئین انتخاب آرشیو برتر با حضور مهدیان، مدیرکل آرشیو صداوسیما در شبکه قرآن به مدیر آرشیو این شبکه اهدا شد.

انتهای پیام
captcha