اقدامات دولت در مسائل اقتصادی نتایج مثبتی به‌دنبال دارد
کد خبر: 4098319
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱

اقدامات دولت در مسائل اقتصادی نتایج مثبتی به‌دنبال دارد

فرمانده سپاه اهر، با تأکید بر اینکه کشورمان از نظر مسائل اقتصادی مشکلاتی دارد که قابل کتمان نیست، گفت: معتقدیم جراحی اقتصادی، مشکلاتی را به وجود آورده و جوانان حق دارند گلایه کنند، اما به قطع یقین اقدامات دولت در مسائل اقتصادی نتایج مثبتی به‌دنبال دارد.

سرهنگ سیفی، فرمانده سپاه اهربه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سرهنگ پاسدار حسن سیفی، فرمانده سپاه اهر، روز چهارشنبه، 18 آبان ماه، در یادواره شهدای کارگری شهرستان اهر اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس تنها در مقابل ابرقدرت‌های دنیا بود. اینکه قدرت‌ها حامی رژیم بعث عراق بودند گزافه‌گویی نیست. اما ایران حامی نداشت حتی در خرید سلاح، سلاح‌های درجه چندم در اختیار ما قرار می‌دادند.

وی با اشاره به ایفای نقش غربی‌ها و برخی کشورهای اروپایی در اغتشاشات اخیر کشورمان افزود: دشمنان جمهوری اسلامی برای ایجاد اغتشاشات در کشورمان در آبان‌ماه برنامه‌ریزی کرده بودند، ولی درگذشت مرحومه مهسا امینی فرصت را مناسب دیدند تا برنامه اغتشاش را زودتر موعود اجرایی کردند.

سیفی ادامه داد: شاید برای برخی‌ها سؤال باشد که اگر جمهوری اسلامی ایران از نظر امنیتی و نظامی قوی است پس چرا اغتشاشات را پایان نمی‌دهد؟ اگر نظام قصد مقابله با جوانان را داشت قطعاً تا کنون قضیه جمع شده بود. اگر به نیروهای امنیتی کشورهای غربی و اروپایی توجه کنید آنها همانند نیروهای امنیتی کشورمان با آشوبگران مدارا نمی‌کنند و مدارا کردن نیروهای امنیتی ما با اغتشاشگران و آشوبگران به این خاطر است که صف بین جوانان معترض و اغتشاشگران جدا شود.

فرمانده سپاه اهر، با تأکید بر اینکه کشورمان از نظر مسائل اقتصادی مشکلاتی دارد که قابل کتمان نیست، ابراز امیدواری کرد و گفت: معتقدیم جراحی اقتصادی، مشکلاتی را به وجود آورده و جوانان حق دارند گلایه کنند، اما به قطع یقین اقدامات دولت در مسائل اقتصادی نتایج مثبتی خواهد داشت.

وی افزود: حزب کومله، دموکرات‌ها، سلطنت‌طلبان و منافقین در فتنه اخیر احساس کرده بودند که توانسته‌اند نظام جمهوری اسلامی را به براندازی برسانند، اما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ورود نیروهای کومله به داخل کشور، مقر آنها را مورد حملات توپخانه‌ای و پهپادی قرار داد.

سیفی با بیان اینکه شعار «زن، زندگی، آزادی» شعار حزب کومله است، گفت: در فتنه اخیر برخی افراد خواسته و یا ناخواسته شعار «زن، زندگی، آزادی» سر دادند، جالب است برخی عناصر داخلی و حامیان پشت پرده آنها همچون سعودی‌ها مدعی حمایت از حقوق زنان هستند ولی اگر به سابقه آنها نگاه کنیم، می‌بینیم هیچ اعتقادی به حقوق زنان ندارند. مگر در رژیم آل‌سعود به حقوق زنان احترام می‌گذارند.

وی در پایان با بیان اینکه تمامی مطالب منتشر شده در فضای مجازی صحیح نیست، اظهار کرد: اگر به فضای مجازی نگاه کنیم نظام جمهوری اسلامی بارها سقوط کرده، ولی در واقعیت قوی و استوار است. برای اینکه فریب تبلیغات دشمنان در فضای مجازی را نخوریم باید بر سواد رسانه‌ای خودمان بیفزاییم.

انتهای پیام
captcha