اکسپوی خط و خوشنویسی در تبریز برگزار می‌شود
کد خبر: 4098668
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱

اکسپوی خط و خوشنویسی در تبریز برگزار می‌شود

شهردار تبریز گفت: اکسپوی خط و خوشنویسی یکی از رویدادهای فرهنگی شهرداری است که با مشارکت منطقه ۵ و با هدف تحقق شعار کارکرد اجتماعی شهرداری برنامه‌ریزی و در سال آینده برگزار خواهد شد.

اکسپوی خط و خوشنویسی در تبریز برگزار می شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار، شهر تبریز، روز پنجشنبه، 19 آبان‌ماه، در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: اکسپوی خط و خوشنویسی یکی از رویدادهای فرهنگی شهرداری است که با مشارکت منطقه ۵ و با هدف تحقق شعار کارکرد اجتماعی شهرداری برنامه‌ریزی و برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: اکسپو و نمایشگاه خط و خوشنویسی محلی برای عرضه و فروش محصولات فرهنگی هنرمندان خطاط و خوشنویس تبریز خواهد بود.

وی افزود: برنامه‌های اجرا شده فرهنگی و اجتماعی در مناطق می‌تواند در سال‌های آتی به صورت رویداد منطقه‌ای و حتی در سطح ملی برگزار شود.

هوشیار خاطرنشان کرد: اهمیت برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی کمتر از پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهر نیست که در این راستا مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر به مقوله کارکرد اجتماعی در بودجه سال آینده اهمیت داده‌اند.

شهردار تبریز یادآور شد: اگر مدیریت شهری بتواند موضوعات فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی را در جامعه نهادینه کند، اقدام مثبتی در کارنامه این دوره شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز خواهد بود.

وی تأکید کرد: مناطق ملزم به ارائه پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی و پیش‌بینی ردیف بودجه برای کارکردهای اجتماعی در سال ۱۴۰۲ شده‌اند.

انتهای پیام
captcha