خانه هنر در لرستان راه‌اندازی می‎شود
کد خبر: 4098929
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸

خانه هنر در لرستان راه‌اندازی می‎شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: در راستای بهره‌مندی از ظرفیت هنرمندان در حوزه ایثار و شهادت، خانه هنر راه‌اندازی می‌شود.

حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان امروز، 21 آبان در اختتامیه ششمین جشنواره استانی تولیدات هنر دفاع مقدس «فانونس» که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه دشمن به صورت شبانه‌روز در حال طرح توطئه علیه ایران اسلامی است، اظهار کرد: امروز همه با هم باید برای مقابله با توطئه‌های دشمن باید گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگی کم‌کاری صورت گرفته است و باید با تلاش جهادی و انقلابی این کم‌کاری‌ها جبران شود، از راه‌اندازی «خانه هنر» در  حوزه ایثار و شهادت خبر داد و گفت: این اقدام با هدف بهره‌مندی از ظرفیت هنرمندان در حوزه ایثار و شهادت صورت می‌گیرد.

فعالیت در محلات مسجدمحور باشد

هاشمی همچنین در جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی سلامت زنان و خانواده که امروز، 21 آبان در سالن جلسات بنیاد شهید لرستان برگزار شد، اظهار کرد: در این حوزه برنامه‌های مختلفی در سراسر کشور در دستور کار قرار دارد و برای رسیدن به نتیجه مطلوب برنامه‌ریزی، اجرا، نظارت و پیگیری باید به‌صورت جدی انجام شود.

وی با اشاره به فعالیت نهادهای فرهنگی مختلف و اینکه در انجام امور باید از موازی‌کاری دوری کرد تا خروجی کار بیشتر شود، به وجود آسیب‌های اجتماعی در محلات اشاره کرد و افزود: برای کاهش این آسیب‌ها فعالیت‌ها باید مسجدمحور باشد و از ظرفیت امام محله در مساجد استفاده شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینکه تأکید رهبر معظم انقلاب بر روی امام محله و مسجد محله است، گفت: توجه به این مهم سبب رونق مساجد و تقویت فرهنگ دینی در محلات می‌شود.

وی بر ضرورت توجه به سلامت روحی زنان در جامعه تأکید و اضافه کرد: در این حوزه باید به‌صورت جدی برنامه‌ریزی و اجرا شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینکه امروز دشمن دختران دهه هشتادی را هدف قرار داده است، اضافه کرد: برنامه‌ریزی در این زمینه مورد توجه ویژه قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha