پیگیری 440 پروژه آموزشی خیرساز در فارس
کد خبر: 4099278
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰

پیگیری 440 پروژه آموزشی خیرساز در فارس

سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به اهمیت حضور خیران در احداث و تکمیل پروژه‌های آموزشی گفت: در استان فارس 440 پروژه خیرساز توسط اداره نوسازی مدارس پیگیری می‌شود.

افتتاح مدرسه خیرساز در استهبان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حمیدرضا خان محمدی، سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور امروز، 22 آبان در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی دو باب واحد آموزشی در شهرستان قرآنی استهبان استان فارس با اشاره به اهمیت حضور خیران در احداث و تکمیل پروژه‌های آموزشی گفت: در استان فارس 440 پروژه خیرساز توسط اداره نوسازی مدارس پیگیری می‌شود.

وی از معلمان خواست تا فرهنگ کار خیر را به دانش‌آموزان بیاموزند و سپس افزود: البته بحمد الهی مردم ایران مشارکت بسیار خوبی در امورات خیر دارند به طوری که در هیچ جای دنیا چنین مشارکتی از مردم در انجام کارهای دولتی و خیر نداریم که این نشان دهنده پیوند مردم و دولت است.

خان محمدی در ادامه سخنان خود با اشاره به فضاهای آموزشی استان فارس گفت: 84 درصد از فضاهای آموزشی در استان فارس استاندارد است که این رقم بالایی است و برای استاندارسازی مابقی فضاهای آموزشی هم برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به افتتاح و کلنگ‌زنی دو مدرسه در استهبان اشاره کرد و گفت:  افتتاح یک مدرسه به همت علی محمد هنرور، یکی از نیک‌اندیشان انجام شده است که البته تجهیز آن را هم اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس انجام داده است.

وی یادآور شد: این آموزشگاه 12 کلاسه و با هزینه‌ای بالغ بر صد و پنجاه میلیارد ریال ساخته شده و دارای بیش از ۳ هزار و 500 متر مربع محوطه و هزار و 300 متر مربع فضای آموزشی است. همچین مدرسه 9 کلاسه‌ای نیز در زمینی به مساحت 2 هزار و پانصد متر مربع توسط همین خیر نیکوکار احداث خواهد شد.

انتهای پیام
captcha