پایان داوری مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن در بخش آقایان
کد خبر: 4099661
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹

پایان داوری مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن در بخش آقایان

داوری مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن کریم روز گذشته در بخش آقایان پایان یافت، در این مرحله از مسابقات مجموعاً 225 فایل تصویری مورد ارزیابی گروه داوری قرار گرفت.

مرحله مقدماتی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

به گزارش ایکنا، داوری مرحله مقدماتی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش آقایان که از  17 آبان‌ماه در سالن امام علی(ع) مجتمع امام خمینی(ره) آغاز شده بود، روز گذشته 23 آبان پایان یافت. این مرحله از مسابقات به صورت پخش فایل تصویری شرکت‌کنندگان برای گروه داوری، برگزار شد.

در مدت هفت روز داوری و ارزیابی فایل‌های تصویری در بخش آقایان مجموعاً 225 فایل در چهار رشته حفظ کل قرآن، حفظ 20 جزء، قرائت ترتیل و قرائت تحقیق مورد ارزیابی قرار گرفت، نفرات برتر این مرحله از مسابقات به مرحله نهایی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن که دی‌ماه امسال به صورت حضوری و به میزبانی استان خوزستان برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

در مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن در بخش آقایان و در رشته حفظ کل 61 نفر، در رشته حفظ بیست جزء 31 نفر، در رشته قرائت تحقیق 82 نفر و در رشته قرائت ترتیل نیز 51 نفر حضور یافتند.

با پایان یافتن رقابت‌های بخش آقایان، از چهارشنبه 25 آبان‌ماه شاهد آغاز داوری فایل‌های تصویری در بخش بانوان خواهیم بود، داوری‌ها در این بخش تا پایان آبان‌ماه ادامه می‌یابد.

از جمله مهم‌ترین تغییرات این مرحله از مسابقات باید به الکترونیکی شدن داوری‌ها اشاره کرد.

این برای اولین بار در طول تاریخ برگزاری مسابقات قرآن کشورمان است که داوری‌ها به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha