ادامه داوری آثار مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن در تهران + فیلم
کد خبر: 4098791
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱

ادامه داوری آثار مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن در تهران + فیلم

مرحله مقدماتی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن که به صورت پخش فایل تصویری شرکت‌کنندگان برای گروه داوری برگزار می‌شود، امروز 21 آبان‌ماه ادامه می‌یابد.

ادامه مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن + فیلم

به گزارش ایکنا، مرحله مقدماتی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که از 17 آبان‌ماه در سالن امام علی(ع) مجتمع امام خمینی(ع) تهران آغاز شده، صبح امروز 21 آبان‌ماه با پخش فایل تصویری شرکت‌کنندگان رشته قرائت تحقیق در بخش آقایان برای گروه داوری ادامه یافت.

داوری فایل تصویری شرکت‌کنندگان رشته قرائت تحقیق و قرائت ترتیل از روز گذشته 20 آبان‌ماه در گروه آقایان آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دارد. در رشته قرائت تحقیق 82 نفر و رشته قرائت ترتیل نیز 51 نفر در گروه آقایان حضور دارند.

بر اساس این گزارش طی روزهای گذشته فایل‌های تصویری شرکت‌کنندگان رشته‌های حفظ کل و حفظ 20 جزء قرآن کریم مورد داوری قرار گرفت و کارنامه نهایی شرکت‌کنندگان نیز در اختیار آنها قرار گرفت. در این دو رشته به ترتیب 61 و 31 نفر حضور دارند.

از جمله مهم‌ترین تغییراتی که این دوره از مسابقات نسبت به ادوار گذشته داشته است باید به الکترونیکی شدن داوری‌ها اشاره کرد. در این شیوه فرم‌های کاغذی نمره‌دهی داوران به طور کلی حذف شده و گروه داوری نمرات خود را به صورت الکترونیکی ثبت می‌کنند. به گفته مسئولان مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه الکترونیکی شدن ثبت نمرات باعث حذف 12 هزار برگ کاغذ از فرایند داوری‌ها شده است.

نفرات برگزیده این مرحله از مسابقات که هنور تعداد آنها نهایی نشده است، به مرحله نهایی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که دی‌ماه امسال به صورت حضوری در استان خوزستان برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

انتهای پیام
captcha