آغاز داوری مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن در بخش بانوان + عکس
کد خبر: 4099987
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹

آغاز داوری مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن در بخش بانوان + عکس

داوری فایل‌‌های تصویری راه‌یافتگان به مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن در بخش بانوان از صبح امروز 25 آبان‌ماه آغاز شده است.

داوری مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن در بخش بانوان

به گزارش ایکنا، داوری فایل‌های تصویری بانوان حاضر در مرحله مقدماتی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از صبح امروز 25 آبان‌ماه در سالن امام علی(ع) مجتمع امام خمینی(ره) تهران آغاز شده و تا پایان آبان‌ماه ادامه دارد.

این مرحله از مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل و حفظ 20 جزء قرآن کریم برگزار می‌شود. در این مرحله از مسابقات در بخش بانوان مجموعاً 162 فایل تصویری با حضور گروه داوری مورد ارزیابی قرار می‌گیرد که شامل 55 نفر در رشته حفظ کل قرآن، 31 نفر در رشته حفظ 20 جزء، 34 نفر در رشته ترتیل و 42 نفر در رشته قرائت تحقیق خواهد بود.

در گروه بانوان 12 نفر در هیئت داوری حضور دارند که شامل رضوان جلالی‌فر و مریم منصوریان‌فر در بخش لحن، وجیهه شیخ‌فرشی و خدیجه دیاری در بخش تجوید، سمیه هیبتیان و هاله فیروزی در بخش صوت، زهرا میرشفیعی و فرشته مسجدی در بخش وقف و ابتدا و در بخش حسن حفظ نیز فاطمه حسینی‌فر و نجمه شبانی‌قهرودی است. ریاست هیئت داوران بر عهده غصون مسلمی گذاشته شده و هاجر حیدری نیز ناظر داوری مسابقات است.

از جمله مهم‌ترین تغییراتی که مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن نسبت به ادوار گذشته دارد بحث الکترونیکی شدن داوری‌ها است، در این شیوه فرم‌های کاغذی نمره‌دهی داوران به طور کلی حذف شده و گروه داوری نمرات خود را به صورت الکترونیکی ثبت می‌کنند. به گفته مسئولان مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه الکترونیکی شدن ثبت نمرات باعث حذف ۱۲ هزار برگ کاغذ از فرایند داوری‌ها شده است.

نفرات برگزیده این مرحله از مسابقات که هنور تعداد آنها نهایی نشده است، به مرحله نهایی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که دی‌ماه امسال به صورت حضوری در استان خوزستان برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

این مرحله از مسابقات در بخش آقایان نیز طی روزهای 17 تا 23 آبان‌ماه برگزار شد.

 

انتهای پیام
captcha