بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در محکومیت جنایت اغتشاشگران
کد خبر: 4100087
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در محکومیت جنایت اغتشاشگران

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس طی بیانیه‌ای عمل جنایتکارانه اغتشاشگران و تسلیت شهادت شهید محمد زارع مویدی را محکوم کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، در پی به شهادت رسیدن روحانی بسیجی، شهید محمد زارع مؤیدی توسط اغتشاشگران در شیراز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم اللّه الّرحمن الّرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

از ميان مؤمنان مردانى‏ اند كه به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا كردند برخى از آنان به شهادت رسيدند و برخى از آن‌ها در [همين] انتظارند و هرگز عقيده خود را تبديل نكردند.

شهادت روحانی بسیجی، مردمی، متواضع، مخلص و انقلابی حجّت‌الاسلام شيخ محمد زارع مؤیّدی، توسّط اغتشاشگران داعشی مسلک در شیراز، حرم سوّم اهل بیت را به  محضر شریف امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظّم رهبری، نماینده محترم معظّم له در استان، حوزه علمیه استان فارس و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌نماییم.

این روحانی مخلص و خدوم در همه عرصه‌های خدمت‌رسانی از جمله کمک به مردم زلزله زده بم، کمک به مردم سیل‌زده خوزستان و ده‌ها نقطه دیگر از کشور اسلامی ایران و هر جا که احساس تکلیف و نیاز  به کمک‌رسانی می‌کرد، خود را به میدان معرکه می‌رساند و از هیچ کوششی مضایقه نمی‌نمود. آرزوی شهادت خواسته همیشگی ایشان  بود و بالاخره به آرزوی دیرینه خود رسید.

گرچه شهادت یک افتخار بزرگ و پاداش سالها تلاش مخلصانه این طلبه عزیز می‌باشد، امّا لازم است که مسئولین قضائی، سیاسی و امنیتی بیش از این با اغتشاشگران مماشات ننموده و هر چه سریعتر با عوامل مزدور و کسانی که نظم و امنیّت مردم و کشور را به هم می‌زنند برخورد قاطع نمایند تا دیگر شاهد چنین جنایات فجیعی از سوی عدّه‌ای قلیل و بی دین و اغتشاگر نباشیم.

انتهای پیام
captcha