اولویت‌بندی بودجه‌ نقش بسزایی در تحقق آن دارد
کد خبر: 4100164
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
شهردار تبریز:

اولویت‌بندی بودجه‌ نقش بسزایی در تحقق آن دارد

شهردار تبریز با بیان اینکه در حوزه‌های مالی و حقوقی شهرداری وحدت‌رویه کاری ایجاد می‌شود، گفت: اولویت‌بندی بودجه‌ نقش بسزایی در تحقق آن دارد.

اولویت‌بندی بودجه‌ نقش بسزایی در تحقق آن داردبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری، یعقوب هوشیار، شهردار تبریز، امروز، 25 آبان‌ماه، در جریان هفتمین قرار خدمت در منطقه ۳ تبریز، با بیان اینکه در حوزه‌های مالی و حقوقی شهرداری وحدت‌رویه کاری ایجاد می‌شود، گفت: اولویت‌بندی بودجه‌ نقش بسزایی در تحقق آن دارد.

وی اظهار کرد: در یک ماه پیش رو تمرکز کاری مدیریت شهری روی موضوعات مهم سال آتی است تا بودجه بندی سال ۱۴۰۲ بر اساس نیاز واقعی مناطق و سازمان ها بسته شود.

وی با تاکید بر نقش بسزای اولویت‌بندی بودجه‌ای در تحقق آن، افزود: تمام نیروهای متخصص‌ در مناطق دهگانه پیشنهادات خود را در خصوص بودجه‌نویسی اعلام کنند.

هوشیار، تصریح کرد: نظام بودجه شهرداری تبریز در سال آینده طبق تعریف ۱۰ پروژه عمرانی خاص و بزرگ است به طوری که اولویت‌های بودجه سال ۱۴۰۲ بر اساس نیاز واقعی مردم تعیین می‌شود.

شهردار تبریز همچنین از آمادگی برای تخصیص قطعات رایگان برای ساخت کلینیک در محلات کم‌برخوردار خارج از مرکز شهر خبر داد و اظهار کرد: توسعه ساختمان کلینیک ها اگر برای ایجاد پارکینگ و در جهت کاهش میزان ترافیک باشد ایرادی ندارد اما توسعه ساختمان اگر موجب نارضایتی مردم شود، شهرداری از آن جلوگیری می کند.

وی ادامه داد: حاضر هستیم در خارج از مرکز شهر و در محلات کم‌برخورداری همچون احمد آباد، قطعاتی را حتی به صورت رایگان برای ساخت کلینیک ارائه کنیم.

هوشیار در ادامه بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های موجود برای جذب سرمایه‌گذار بخصوص در مناطق حاشیه‌ای تاکید کردو گفت: انتخاب یک تیم مشاوره برای بدنه‌سازی بخصوص در مناطق حاشیه نشین می‌تواند ده‌ها سال برای شهرداری درآمد داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید منفعت مردم در نظر گرفته شود، عنوان کرد: اتوبان شهید کسایی ظرفیت خوبی برای بدنه‌سازی دارد و باید از آن استفاده کنیم.

شهردار تبریز عنوان کرد: می‌توانیم در مناطق حاشیه طالقانی، چند سرمایه‌گذار را با مشوق‌های خاصی جذب کنیم تا مردم و دیگر سرمایه‌گذاران نیز نسبت به سرمایه گذاری در این منطقه جذب شوند.

هوشیار با تاکید بر ضرورت اجرای مطالعات در مورد پتانسیل‌های موجود مناطق، گفت: می‌توانیم در همایش‌های سرمایه‌گذاری مختلف، این پتانسیل‌ها را به صورت بسته پیشنهادی ارائه کنیم و مشوق هایی نیز تعیین کنیم.

انتهای پیام
captcha