رقابت ۵۲ تیم در رویداد ملی «تولید محتوای دیجیتال بسیج» در لرستان
کد خبر: 4100367
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶

رقابت ۵۲ تیم در رویداد ملی «تولید محتوای دیجیتال بسیج» در لرستان

چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج لرستان با رقابت ۲۲۰ نفر در قالب ۵۲ تیم تولید محتوا در حسیینه ثارالله خرم‌آباد در حال برگزاری است.

رویداد ملی «تولید محتوای دیجیتال بسیج» در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، مرحله استانی چهارمین رویداد ملی «تولید محتوای دیجیتال بسیج» استان لرستان از چهارشنبه، ۲۵ آبان به مدت دو روز در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم‌آباد در حال برگزاری است.

۲۲۰ نفر در قالب ۵۲ تیم در این رویداد حضور دارند که در سه بخش پویانمایی، نرم‌افزارهای ویژه تلفن همراه و بازی‌های ویژه تلفن همراه با هم رقابت خواهند کرد و تیم‌های برتر این رویداد به مرحله کشوری که اواسط آذرماه در تهران برگزار خواهد شد، راه پیدا می‌کنند.

از اهداف برگزاری این رویداد می‌توان به استعدادیابی، پرورش و شناسایی نخبگان این حوزه، سازماندهی و انسجام بخشی به تیم‌های تولید محتوا، استفاده از ایده‌ها و طرح‌های نو و حمایت از آنان اشاره کرد.

منصور احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان امروز، ۲۶ آبان در بازدید از چهارمین رویداد ملی تولید محتوی دیجیتال بسیج لرستان با اشاره به اینکه امروز شاهد استعدادهای بی‌نظیر نوجوانان و جوانان استان در این رویداد بودیم، اظهار کرد: عشق، شور ، نشاط و توانمندی در حوزه ایده، نظر، تئوری و تکنیک در بازدیدها قابل توجه بود.

وی با بیان اینکه عملیات روانی و جنگ دیجیتال در وجود این سربازان و نخبگان قابل لمس است، بر حمایت‌های مادی و تشویقی از این نخبگان تأکید کرد و افزود: در بعضی از شهرستان‌ها‌ افرادی در این رویداد شرکت کرده بودند که توانمندی آنها با سطح ملی برابری می‌کند.

احمدی اضافه کرد: اگر حمایت و تشویق‌های لازم از این استعدادها و نخبگان انجام شود، ایده و نمونه محصولاتی را تولید می‌کنند که در سطح کشور بی نظیر است.

وی با بیان اینکه باید بر خودمان به‌واسطه چنین سرمایه‌هایی ببالیم، گفت: مسئولان باید به این افراد توجه ویژه داشته باشند و اجازه ندهند چنین استعداهایی پنهان بماند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در خاتمه افزود: در این بازدید از تعدادی از استعدادها و نخبگان دعوت کردیم تا در این روزها در قالب تفاهم‌نامه از آنها استفاده بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha