شرایط کنونی جامعه، برگ برنده‌ای برای جهادگران بسیجی است
کد خبر: 4100815
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲

شرایط کنونی جامعه، برگ برنده‌ای برای جهادگران بسیجی است

رئیس مجمع جهادگران خراسان رضوی گفت: عرصه جهاد، عرصه خدمت‌رسانی و بهترین دانشگاه انسان‌سازی و تربیت جوانان است، از این‌رو ما از این فرصتی که در اختیار داریم باید به نحو شایسته‌ای استفاده کنیم، زیرا این فرصت به نوعی برگ برنده‌ای برای ما جهادگران است و نباید از آن غافل شویم.

جهادگران بسیجیبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام محمدهاشم زروندی، رئیس مجمع جهادگران خراسان رضوی، امروز 28 آبان‌ماه در مراسم رزمایش بزرگ «جهادگران فاطمی2» که در محل مجتمع فرهنگی آیه‌ها با حضور جمع از بسیجیان استان برگزار شد، در ابتدا ضمن تسلیت شهادت بسیجیان شهر مشهد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمایشی دارند که خطوط را در این عرصه برای ما روشن می‌کنند، ایشان می‌فرمایند که بهترین راه مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است و در حقیقت اگر می‌خواهیم با آمریکا و صهیونیست جهانی مبارزه کنیم باید از این خطی که ایشان برای ما مشخص کرده‌اند، استفاده کنیم.

وی افزود: چه‌بسا در این جنگ چند جانبه‌ای که دشمن علیه ما انجام می‌دهد، ما جهادگران در خط مقدم این جنگ قرار داریم، در حقیقت خدمت به مردم بستری دارد و در دل خود نیز موجی از امیدآفرینی را ایجاد می‌کند.

عرصه جهاد که عرصه خدمت‌رسانی و بهترین دانشگاه انسان‌سازی و تربیت جوانان است، از این‌رو ما از این فرصتی که در اختیار داریم باید به نحو شایسته‌ای استفاده کنیم، زیرا این فرصت به نوعی یک برگ برنده‌ای برای ما جهادگران است و ما نباید از آن غافل شویم.

زروندی بیان کرد: بسیج سازندگی و مجمع جهادگران خراسان رضوی با آن شبکه عظیم شوراهای جهانی در نواحی و گروه‌های جهادی در سطح استان در عرصه‌های مختلفی اعم از گروه‌های دانشجویی، طلاب، محلات، تخصص‌های مختلف و عرصه‌های مختلفی که دارد باید وارد میدان شوند و در حقیقت این کنشگری بزرگ را شما بسیجیان هستید که محقق می‌کنید.

وی خطاب به بسیجیان حاضر در این مراسم اظهار کرد: در حقیقت این اجتماع بزرگی که شما در کنار یکدیگر محقق کردید سیلی محکمی به استکبار جهانی و اغتشاشگران است و همواره دشمنان باید بدانند که ما پای انقلاب و رهبرمان ایستاده‌ایم و در عرصه خدمت‌رسانی به مردم، پیشگام و پیشتاز هستیم.

رئیس مجمع جهادگران خراسان رضوی بیان کرد: فرمایش حاج قاسم را فراموش نکردیم که گفت «میزان فرصتی که در بحران‌هاست در خود بحران‌ها نیست»، در حقیقت امروز بحرانی در کشور ما ایجاد شده که بهترین فرصت برای خدمت است و این در حالی است که در دوره بحران کرونا بسیاری از جهادگران توانستند نقش‌آفرینی کنند و اثرگذاری و کنش جمعی را داشته باشند.

زروندی تصریح کرد: اگر امروز کشور با بحرانی مواجه شده است، ما نباید از این عرصه غافل شویم، زیرا این بحران فرصتی برای جهادگران خدمتگزار در جهاد تبیین است و در حقیقت اوج جهاد و فعالیت نیز در همین زمان است و با توجه به اینکه امروزه عرصه‌های جهاد بیشتر شده به همان اندازه هم دغدغده‌ها و وظیفه‌های ما بیشتر شده و نباید از این وظیفه خود غافل شویم.

وی اظهار کرد: در سال جاری شما جهادگران استان خراسان رضوی 1760 جهیزیه تهیه و هدیه کردید و باعث شدید که نزدیک به 2000 جوان به خانه بخت بروند و علاوه بر این نیز 560  هزار بسته معیشتی را جهادگران تهیه و اهدا کردید، بر همین اساس ما به خود می‌بالیم که کارهای بزرگ جهادی را در حوزه محرومیت‌زدایی، جهاد تبیین، تکنولوژی و... محقق می‌کنیم.

رئیس مجمع جهادگران خراسان رضوی بیان کرد: امروز مسئله جوانان ما حجاب نیست، بلکه مسئله آن‌ها حکمرانی دینی است، آن‌ها با حکومت شیعی به نام امیرالمؤمنین(ع) مشکل دارند، اما آن حکمرانی اصیلی که پایه‌گذار آن امام(ره) ایجاد کرده‌اند، است و ما نه تنها نباید از این مسئله غافل شویم، بلکه باید اعتقاد و بنیه خود را تقویت کنیم.

انتهای پیام
captcha