لرستان میزبان جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاهیان شد
کد خبر: 4101107
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳

لرستان میزبان جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاهیان شد

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های لرستان با اشاره به ظرفیت‌های بالای لرستان، گفت: امسال سی‌وهفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان کل کشور به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حبیب حاتمی، مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام حبیب‌اله حاتمی کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان در همایش «جهاد تبیین» که امروز، ۲۹ آبان در دانشگاه علمی کاربردی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: نگاه وزیر علوم در این دولت متفاوت از دیگر دولت‌هاست، اینکه به دو دانشگاه کاربردی و مأموریت‌گرا یعنی علمی کاربردی و فنی یک بهای بیشتر و بهتر داد نشان از عمق درایت اوست که الان کشور ما باید به سمتی برود که دانشگاه‌های علمی کاربردی و فنی حرفه‌ای برای آن مأموریت‌هایی دریافت کردند.

وی ادامه داد: جوان و نوجوان ما باید در همین دانشگاه‌های علمی کاربردی و فنی و مهندسی و فنی حرفه‌ای دوره‌هایی ببیند تا فقط دنبال پشت میز نشینی نباشد.

حاتمی کن‌کبود اضافه کرد: اینجا حرکات خوبی از وزارت صورت گرفته و در استان نیز کاری که با زحمات سرپرست دانشگاه علمی کاربردی لرستان انجام شده اطلس جامع دانشگاه علمی کاربردی استان بود که ظرفیت‌های استان را شناسایی کرده و با توجه به آن‌ها قدم بردارد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان اظهار کرد: شناسایی تمام ظرفیت‌ها یعنی ما در برخی از جاها کوتاهی کردیم وباید چوب آن‌را بخوریم و هرکسی که در این نظام کوتاهی کرده باید نزد خدا و خلق خدا جواب پس بدهد.

وی گفت: ما زمانی که نگاه می‌کنیم دانشگاه علمی کاربردی لرستان با توجه به این که افرادی که حضور دارند سن و سال و شغل‌شان اقتضاء می‌کند متفاوت از دانشجوهای معمولی باشند، می‌بینیم افرادی که چهره هستند، در این اطلس پیدا کردیم علی‌رضا سرلک کشتی‌گیر قهرمان کشتی جهان دانشجوی دانشگاه علمی کاربردی لرستان است.

حاتمی کن‌کبود افزود: امیدواریم در کف میدان بتوانیم همه دست به دست هم بدهیم و با همدیگر دانشگاه علمی کاربردی با حمایت‌های پول ستاد منشاء برکت باشد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان تصریح کرد: لرستان ظرفیت‌های بالایی دارد، امسال سی‌وهفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان کل کشور به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha