خیران به نهضت ایجاد کتابخانه‌های سیار بپیوندند
کد خبر: 4101114
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹

خیران به نهضت ایجاد کتابخانه‌های سیار بپیوندند

استاندار فارس به ضرورت ایجاد کتابخانه‌های سیار در استان در استان اشاره و از خیران درخواست کرد که به نهضت ایجاد کتابخانه‌های سیار بپیوندند.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 29 آبان در مراسم افتتاح کتابخانه‌های عمومی سیار در این استان با قدردانی از همراهی خیران در این عرصه  تصریح کرد: خیران استان فارس همواره در همه زمینه‌ها پیشتاز هستند.

وی ایجاد کتابخانه به ویژه کتابخانه سیار هم یکی از حوزه‌هایی عنوان کرد که خیران در آن پیشتاز و پیشقدم شدند و خواستار تداوم این مسیر شد.

ایمانیه به ضرورت ایجاد کتابخانه‌های سیار در استان در استان اشاره و از خیران درخواست کرد که به نهضت ایجاد کتابخانه‌های سیار بپیوندند و سپس افزود: ما هر چه داریم از فرهنگ، کتاب، معرفت و اعتقادات است. اگر بتوانیم زیربناها را درست کنیم حتما روبناها هم درست خواهد شد.

استاندار فارس در پایان با اشاره به افتتاح دو کتابخانه عمومی سیار گفت: دو کتابخانه سیار امروز افتتاح می‌شود که یکی عازم شهرستان داراب و دیگری به روستاها و مناطق محروم شهرستان شیراز خدمات فرهنگی و کتابخوانی را ارائه خواهد داد.

انتهای پیام
captcha