عضویت رایگان بیش از 3000 نفر در کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی
کد خبر: 4101268
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱
طی هفته کتاب صورت گرفت

عضویت رایگان بیش از 3000 نفر در کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی

رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از عضویت بیش از 3000 نفر در کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد و شهرستان‌ها در ایام هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

کتابخانه‌به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از گنجینه رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجلال حسینی، رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، اظهار کرد: هدف از اجرای طرح عضویت، ارائه خدمات کتابخانه‌ای بهینه‌تر و تشویق مردم به سمت و سوی کتابخانه‌ برای ایجاد ملتی کتابخوان و به تبع آن آگاه و مطلع است.

وی همچنین به بازدید قریب به 8000 نفر در گروه‌های سنی مختلف اعم از دانش‌آموز، دانشجو و سایر گروه‌های آموزشی از کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد و شهرستان‌ها اشاره کرد و افزود: برگزاری برنامه‌ها و طرح‌های مختلف در قالب عضویت در کتابخانه‌ها، نشست‌های کتابخوانی، برگزاری زنگ کتاب، رونمایی از کتاب و... یکی از راه‌های ترغیب و تشویق مردم به سوی کتابخانه‌ها و آشنایی بیشتر نسل جدید با کتابخانه به عنوان مجموعه‌ای فرهنگی است.

حسینی بیان کرد: این حجم بازدید از کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی حاکی از اعتماد مردم به این مجموعه و اشتیاق آن‌ها به حضور در مکان‌های آموزشی و فرهنگی و بهره‌مندی از منابع معتبر و خدمات آن است.

500 نفر درکتابخانه مرکزی رضوی و  2600 نفر در کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد و شهرستان‌ها به صورت رایگان به عضویت این کتابخانه‌ها درآمدند.

انتهای پیام
captcha