برپایی دوره آموزشی معارف مهدویت در حرم شاهچراغ(ع)
کد خبر: 4101347
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳

برپایی دوره آموزشی معارف مهدویت در حرم شاهچراغ(ع)

نخستین دوره آموزش تخصصی معارف مهدویت ویژه خدام بانوی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.

حرم شاهچراغ(ع)به گزارش ایکنا از فارس، نخستین دوره آموزش تخصصی معارف مهدویت ویژه خدام بانوی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با حضور اساتید برجسته استانی و کشوری در این حرم مطهر برگزار می‌شود.

هزینه شرکت در این دوره 500 هزار ریال اعلام شده که در پایان دوره بعد از برگزاری آزمون نهایی به صورت حضوری، گواهی پایان دوره به پذیرفته‌شدگان آزمون اعطا خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند از طریق آدرس http://eform.shahecheragh.ir/mahdaviat1 اقدام کنند ضمن اینکه شمار تماس 32131289 در بازه زمانی 8 تا 12 ظهر آماده پاسخگویی به سئوالات متقاضیان است.

این دوره در دو بخش مقدماتی و تکمیلی برگزار خواهد شد که مدت زمان هر بخش 20 ساعت و به طور کلی طی 40 ساعت دوره مذکور برگزار خواهد شد.

در دوره مقدماتی مباحثی نظیر ضرورت طرح مباحث مهدویت، انتظار و وظایف منتظران، سیمای امام مهدی(عج) در قرآن و روایات، رجعت، ولایت فقیه در عصر غیبت، جریان‌شناسی مهدویت (دشمن‌شناسی)، علائم شرایط ظهور، فرق انحرافی و مهدویت 1، حکومت مهدویت و علل غیبت و فوائد امام غائب تدریس می‌شود.

در دوره تکمیلی نظیر مباحثی چون سازمان وکالت، تاریخ عصر غیبت، غرب و مهدویت، فرق انحرافی و مهدویت 2، موعود در ادیان، آسیب‌شناسی مهدویت، مشترکات شیعه و سنی در مهدویت، شبهه‌شناسی، ادعیه و زیارات مهدوی و سبک زندگی مهدوی ارائه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha