مزایای پایدار نمایندگی‌های المصطفی باید شناسایی شود
کد خبر: 4101401
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲
معاون پژوهشی جامعةالمصطفی العالمیه:

مزایای پایدار نمایندگی‌های المصطفی باید شناسایی شود

معاون پژوهشی جامعةالمصطی العالمیه خواستار شناسایی و معرفی مزیت‌های پایدار نمایندگی‌های المصطفی در نقاط داخل و خارج کشور شد.

مجیدعبادی، معاون پژوهش جامعةالمصطفی

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مجیدعبادی، معاون پژوهش جامعةالمصطفی عصر امروز ۳۰ آبان در جمع رئیس و معاونین نمایندگی المصطفی در خراسان اظهارکرد: ما باید در هر نمایندگی مزیت پایدار آن نمایندگی را شناسایی کنیم، چرا که این مسئله موجب جهت دهی مثبت در بحث بودجه‌ریزی می‌گردد و شناسایی این مزیت با کمک خود نمایندگی صورت می‌پذیرد.

رئیس سابق نمایندگی المصطفی در افغانستان، نمایندگی خراسان را بسیار غنی دانست و افزود: مزیت‌ها وابسته به عوامل مختلف است. بعد از قم، مشهد از حیث گستره فعالیت‌ها و به تبع آن اداره نمایندگی المصطفی کار بسیار بزرگی است و نمایندگی خراسان از حیث مدیریت پژوهشی، سخت‌افزار و نرم‌افزار بسیار غنی است.

عبادی تصریح کرد: یکی از مزیت‌های نمایندگی خراسان نسبت به سایر نمایندگی‌ها ایجاد مرکز پژوهشی پیوسته در این نمایندگی است؛ لذا تقاضای ما از همه بخش‌های المصطفی اعم از اساتید، اعضای هیأت علمی، طلاب و پژوهشگران این است که کتاب‌هایشان را در انتشارات المصطفی چاپ کنند.

در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا صالح، رئیس نمایندگی خراسان با تقدیر از حضور معاون پژوهشی المصطفی و هیأت همراه به این نمایندگی ضمن معرفی تکمیلی از فعالیت‌ها و گستره کمی و کیفی و تعاملات پژوهشی در نمایندگی خراسان در بخشی از سخنان خود اظهار کرد: امیدواریم این بازدید‌ها و حضور مسئولان عالی رتبه پژوهشی المصطفی در نمایندگی خراسان موجبات تعاملات هرچه بیشتر و بهتر این نمایندگی با ستاد مرکزی را فراهم آورد.

وی افزود: تقاضای ما از معاونت پژوهش این است که ضمن تأمین سایر بستر‌ها و زیرساخت‌های لازم برای توسعه فعالیت‌های پژوهشی در نمایندگی خراسان در حوزه تامین محتوا به ویژه جهاد تبیین ورود کرده و این نیاز جدی ما را در اولویت قرار دهند.

رئیس نمایندگی المصطفی در خراسان ادامه داد: تقاضای دیگر اینکه ساز و کاری طراحی شود تا ما بتوانیم فعالیت‌های افراد فعال در قرارگاه جهاد تبیین را در رتبه بندی پژوهشی ایشان لحاظ کنیم.

وی خاطر نشان کرد: این نمایندگی در همه ایام سال به ویژه در مناسبت‌های خاص ملی و مذهبی در کنار نمایشگاه دائم محصولات انتشارات، نمایشگاه تازه‌های نشر و نمایشگاه آثار چاپ شده نمایندگی توسط انتشارات، سالانه در سه نمایشگاه برگزار شده توسط معاونت پژوهش المصطفی، حوزه علمیه خراسان و نمایشگاه داخلی نمایندگی به صورت حضوری و مجازی به صورت همزمان به فعالیت می‌پردازد که این مسئله نیازمند تأمین منابع مالی و محتوای متناسب و مجزا برای هر یک از این نمایشگاه‌ها است.

انتهای پیام
captcha