رسالت امروز بسیج هدایتگری در عرصه جهاد تبیین است
کد خبر: 4101969
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶

رسالت امروز بسیج هدایتگری در عرصه جهاد تبیین است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کازرون با اشاره به نقش بسیج در برهه کنونی گفت: امروز وظیفه و رسالت بسیج علاوه بر حفظ امنیت دوشادش و کنار نیروهای نظامی فراجا، آجا و سپاه، هدایتگری در عرصه جهاد تبیین برای آحاد مردم جامعه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رسول محمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرونبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین رسول محمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون امروز، 2 آذرماه در جمع خانواده‌های کارکنان مرکز آموزش 07 شهید قنبر ترابی ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج یک نیروی برگرفته از بدنه انقلاب با بهره‌گیری از تعالیم دینی و آرمان‌های انقلاب است و به عنوان یک راه علاج برای مشکلات مختلف جامعه در همه عرصه‌ها شناخته می‌شود.

وی یادآور شد: امروز وظیفه و رسالت بسیج علاوه بر حفظ امنیت دوشادش و کنار نیروهای نظامی فراجا، آجا و سپاه، هدایتگری در عرصه جهاد تبیین برای آحاد مردم جامعه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کازرون با اشاره به اغتشاشات اخیر نیز گفت: دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی با ایجاد نقشه فتنه و اغتشاشات سعی در تشویش اذعان عمومی کشور را داشته و دارند.

وی ادامه داد: دشمن با درج مطالب دروغ بر فضای مجازی و همچنین تجهیز مزدوران با دروغ و نیرنگ به دنبال ایجاد آشوب و فتنه در شهرهای مختلف را داشتند که بحمد الهی با حضور آگاهانه نیروهای امنیتی و خصوصا مردم شکستی دیگر در تاریخ برای دشمنان به ثبت رسید.

محمدی تصریح کرد: وظیفه و رسالت نیروهای انقلاب، بصیرت افزائی با گفتمان جهاد تبیین در بین آحاد مختلف جامعه و خصوصاً جوانان و خانواده‌هاست که باید به خوبی بیان شود.

انتهای پیام
captcha