جشنواره خیرین مدرسه‌ساز لرستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4102693
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
10 آذر؛

جشنواره خیرین مدرسه‌ساز لرستان برگزار می‌شود

بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان لرستان دهم آذرماه جاری به میزبانی دانشگاه فرهنگیان خرم‌آباد برگزار می‎شود.

جشنواره خیرین مدرسه‌ساز لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، پرویز عبدی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش لرستان امروز، ششم آذر در یک گفت‌وگوی خبری از برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز لرستان خبر داد و گفت: در این راستا طی هفته جاری نشستی با معاون نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و جمعی از مسئولان با موضوع هماهنگی و برنامه‌ریزی این همایش برگزار شد.

وی افزود: آموزش و پرورش نیازمند حضور خیرین است و خیرین جایگاه ویژه‌ای در تأمین و تجهیز زیربنایی سخت‌افزاری تعلیم و تربیت دارند و همکاری مطلوبی میان خیرین بزرگوار و آموزش و پرورش وجود دارد.

عبدی در خاتمه گفت: بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان لرستان دهم آذرماه جاری در سالن همایش‎های دانشگاه فرهنگیان خرم‌آباد برگزار می‎شود.

یادآور می‏شود، خیرین مدرسه‌ساز در نیمه اول امسال بالغ‌بر ۷۰ میلیارد تومان برای احداث مدارس کمک کردند و در همین راستا بیست و چهارمین جشنواره تکریم خیرین مدرسه‌ساز در استان لرستان برگزار می‌شود.

امسال ۳۲ مدرسه با همت خیرین مدرسه‌ساز، ساخته و تحویل داده شده است و هم‌اکنون ۱۱۳ پروژه مدرسه‌سازی در دست اجراست که پیشرفت برخی از پروژه‌ها بین ۷۰ تا ۹۰ درصد است و تعدادی از پروژه‌ها تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام
captcha