جلسه توجیهی مدیران کانون‌های مساجد لرستان برگزار شد
کد خبر: 4103028
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷
در راستای برگزاری جشنواره تئاتر محرابیان؛

جلسه توجیهی مدیران کانون‌های مساجد لرستان برگزار شد

نخستین جلسه توجیهی و‌ هماهنگی جمعی از مسئولان کانون های فرهنگی هنری فعال مساجد لرستان در حوزه هنری لرستان برگزار شد.

جلسه توجیهی مدیران کانون‌های مساجد لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری لرستان، با انتشار فراخوان دومین سلسله رویدادهای نمایشی و همایش‌های استانی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد با عنوان «محرابیان» جلسه توجیهی جمعی از مسئولان کانون‌های فرهنگی ـ هنری فعال مساجد لرستان برگزار شد.

در این نشست که یک‏شنبه، ششم آذر برگزار شد، اهداف اصلی نحوه برگزاری و شرایط و مراحل اجرایی و برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های  اولیه پیرامون برگزاری این رویداد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است؛ که هدف اصلی برگزاری این رویداد فعال‌سازی و سازماندهی گروه‌های تئاتر مردمی بچه‌های مسجد و آموزش و هدایت گروها جهت ارتقا کیفی فعالیت‌های نمایشی و همچنین تولید نمایش‌های متناسب با فضا و ظرفیت‌های اجرای مسجدی در محلات و  جذب حداکثری مخاطبان مردمی در تمامی گروه های سنی است که در دو مرحله اجراهای محله‌ای در محلات شهر و روستا و همایش‌های استانی برگزار خواهد شد.

همچنین، اولین نشست از سلسله نشست‌های اندیشه‌ای «اقالیم هنر» با موضوع هنر بوم‌گرای انقلاب اسلامی» عصر یکشنبه، ششم آذر به‌صورت مجازی و  با حضور کارکنان مراکز حوزه هنری سراسر کشور برگزار شد.

در این نشست مباحثی پیرامون موضوع «هنر بوم‌گرای انقلاب اسلامی» توسط سید حسین شهرستانی سخنران این جلسه مطرح شد و‌ در پایان نیز سؤالات مطرح شده توسط وی پاسخ داده شد.

قرار است سلسله نشست‌های اندیشه‌ای «اقالیم هنر» با حضور اساتید و کارشناسان به صورت مجازی برگزار شود.

انتهای پیام
captcha