درخواست مبلغان فارس از مدیر حوزه‌های علمیه چه بود
کد خبر: 4103800
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

درخواست مبلغان فارس از مدیر حوزه‌های علمیه چه بود

طلاب، روحانیون و مبلغین حوزه علمیه استان فارس با آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) دیدار کرده و درخواست‌هایی را درباره مسائل فعالیتشان بیان کردند.

دیدار روحانیون و مبلغین حوزه علمیه فارس با مدیر حوزه‌های علمیه کشوربه گزارش ایکنا از فارس، طلاب، روحانیون و مبلغین حوزه علمیه استان فارس، امروز 10 آذر با آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) دیدار کردند و مشکلات خود را در میان گذاشتند.

یکی از مسائلی که طلاب و مبلغان بر آن تاکید کردند، مبحث تبلیغ به عنوان نماد اصلی فعالیت حوزه علمیه بود که مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار دارد و همچنین به فشارهای اقتصادی و تامین مسکن طلاب و مبلغان دینی در این دیدار اشاره شد.

یکی دیگر از مباحثی که طلاب و مبلغان بر ان تأکید داشتند در خصوص راه‌اندازی سامانه یکسان برای مبلغان زبان‌دان از استان‌های مختلف کشور بود و برای تبلیغ در حاشیه شهرها هم درخواست‌هایی ارائه شد.

 طلاب و روحانیون در این دیدار خواستار توجه بیشتر به طرح مدارس امین در استان فارس شدند و تقاضای تعریف ساعتی ویژه فعالیت مبلغان امین در وزارت آموزش و پرورش را مطرح کردند.

همچنین در این دیدار روحانیون به طرح هجرت هم اشاره کردند که چند مشکل اساسی دارد و از آن طلابی است که کد مرکز مدیریت ندارند بلکه کد ارتباطی دارند و خواستار رفع این مشکل شدند.

آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور هم در جمع طلاب، روحانیون و مبلغین حوزه علمیه استان فارس خصوص رفع مشکلات آموزش‌های غیر حضوری خواستار پیگیری مشکلات توسط معاونت آموزشی در استان فارس شد و تاکید کرد که به موضوع آموزش در فضای مجازی ویژه توجه شود.

انتهای پیام
captcha