آغاز نمایشگاه بزرگ محصولات و خدمات حلال در لندن
کد خبر: 4104039
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵

آغاز نمایشگاه بزرگ محصولات و خدمات حلال در لندن

نمایشگاه دو روزه حلال لندن که از روز گذشته (جمعه 11 آذر) کار خود را آغاز کرده است میزبان صدها نفر از فعالان، کارشناسان و صاحبان صنایع و خدمات حلال از نقاط مختلف جهان است.

به گزارش ایکنا به نقل از ابوت اسلام، نمایشگاه حلال لندن (Halal Expo London) از روز گذشته کار خود را آغاز کرده و تا امروز، 12 آذر ادامه دارد.

پیش‌بینی می‌شود این نمایشگاه بیش از 10 هزار بازدید کننده را به خود جلب کند. این رویداد طیف گسترده‌ای از بخش‌های صنعت را پوشش می‌دهد. بیش از 300 غرفه در آن فعال هستند که جدیدترین محصولات و خدمات را برای بازار حلال ارائه می‌دهند. همچنین بیش از 50 سخنران و بیش از 8 هزار متخصص در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. 
این نمایشگاه همچنین میزبان کنفرانس اقتصاد حلال و نمایش مد اسلامی است. علاوه بر این، فعالیت‌ها و سرگرمی‌های زیادی برای کودکان و بزرگسالان وجود خواهد داشت و نمونه رایگان از غذا و نوشیدنی و فرصت خرید برای همه محصولات و خدمات ارائه شده در اختیار بازدیدکندگان قرار دارد. 
این اولین نمایشگاه بین‌المللی تجارت حلال در لندن است که با حضور نمایندگان دولت‌ها، صاحبان صنایع و مصرف‌کنندگان برگزار می‌شود.

در وب سایت این نمایشگاه آمده است: اکسپوی حلال لندن فرصت را برای گسترش جمعیت هدف خود به یک بازار بکر با 1.8 میلیارد نفر مشتری بالقوه فراهم می‌کند. این نمایشگاه تجاری در بخش‌های مختلف در خدمت به نیازهای اخلاقی الهام گرفته از دین صدها میلیون مصرف‌کننده مسلمان جهان گسترش می‌یابد و فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری ایجاد می‌‌کند. این رویداد با مجموعه‌ای از سخنرانی‌های کلیدی، پانل‌های مختلف و عرضه مطالعات موردی، فرصتی عالی برای همه علاقه‌مندان به بازاریابی، تأمین محصولات یا خدمات بازار جهانی حلال است که به سرعت در حال گسترش است.

بحث‌های سخنرانان برجسته بین‌المللی در مورد چشم‌انداز بازار حلال، نهادها و صادرکنندگان گواهی حلال، آب و هوا، توانمندسازی زنان و آموزش است.

بر اساس گزارش تامسون رویترز، گردش مالی صنعت جهانی غذای حلال بالغ بر 2 تریلیون دلار است و در آینده، می‌تواند 20 درصد از تجارت مواد غذایی جهان را به خود اختصاص دهد و آن را به آینده‌دارترین زیربخش در جهان امروز تبدیل کند.

مالی اسلامی در دهه‌های اخیر در سراسر جهان رشد قابل توجهی داشته است و به یکی از سریع‌ترین بخش‌های مالی در حال رشد تبدیل شده است و انتظار می‌رود ارزش آن تا سال 2023 به 3.8 تریلیون دلار برسد.

انتهای پیام
captcha