مد و پوشاک اسلامی در حلال اکسپو 9 استانبول
کد خبر: 4102569
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸

مد و پوشاک اسلامی در حلال اکسپو 9 استانبول

نمایشگاه بین‌المللی حلال اکسپو 9 که با هدف دستیابی به گردش مالی حدود یک میلیارد یورو از روز پنج‌شنبه در استانبول آغاز به کار کرده با بخش نمایش مد و پوشاک اسلامی شاهد انعقاد قراردادهای متعددی بین تجار و شرکت‌ها است.

به گزارش ایکنا به نقل از ترک پرس، فعالیت‌های نمایشگاه «حلال اکسپو 9» و همچنین «هشتمین اجلاس جهانی حلال» کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با هدف دستیابی به گردش مالی حدود یک میلیارد یورو از روز پنجشنبه در استانبول آغاز شده است.

این نمایشگاه توسط مرکز اسلامی توسعه تجارت (ICDT) و مؤسسه استاندارد کشورهای اسلامی (SMIIC) و با حمایت ریاست جمهوری ترکیه برگزار شده و آناتولی به عنوان شریک رسانه‌ای در آن شرکت می‌کند.

فعالیت‌های این نمایشگاه تا فردا 27 نوامبر(6 آذر) ادامه خواهد داشت و انتظار می‌رود که مورد توجه علاقمندان داخلی و بین‌المللی به بازار حلال قرار گیرد، زیرا استانبول یک بازار تجاری مهم و محل ملاقات اقتصادها، تجار و سرمایه‌گذاران است.

به گفته برگزارکنندگان نمایشگاه امسال، حدود 500 شرکت داخلی و خارجی از 40 کشور جهان در این نمایشگاه شرکت کرده و در طول مدت برگزاری این نمایشگاه، 40 هزار بازدیدکننده از جمله 10 هزار خارجی را به خود جذب کرده است.ا

این نمایشگاه همچنین شاهد نمایش غذاهای حلال از کشورهای مختلف جهان و ترکیه و مشارکت آشپزها در آن برای تهیه انواع غذاها و مواد غذایی و محصولات متنوع و گوناگونی است که به بازدیدکنندگان عرضه می‌شود.

در این نمایشگاه بخش مربوط به مد، پوشاک اسلامی و به ویژه آنچه که زنان محجبه به آن علاقه‌مند هستند نیز وجود دارد، امری که باعث می‌شود  این بخش در  اولویت بازدیدکنندگان از نمایشگاه برای انعقاد قرارداد بین تجار و شرکت‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha